“Buna ziua!
Am deschis un cont George la Bcr si inca nu am primit cardul respectiv si nici nu am depus nici un ban in contul respectiv,nu am plătit absolut nimic pentru deschiderea acelui cont,acum doresc sa il închid vreau sa stiu trebuie sa plătesc ceva sau pur si simplu fac o cerere pt a-l închide? Multumesc”, intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro
Stimata doamna,
Pentru inchiderea unui cont cu card atasat George la BCR nu se percepe niciun comision.
Tot ce trebuie sa faceti pentru inchiderea contului este sa sunati la BCR, la telefon *2227 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: contact.center@bcr.ro si sa solicitati inchiderea contului. (vezi aici raspunsul integral)
Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„Am făcut un credit online la Raiffeisen, pe aplicație îmi arată că s.au virat banii dar în cont am minus asigurarea de viață de la Unica și mi.a luat destul... detalii
„M-au sunat cei de la Flexcredit, sa imi spuna ca am restanta și le-am spus ca la sfârșitul lunii voi plății, doamna a început să țipe la mine, să îmi... detalii