“Am cumparat ceva de la Flanco in rate si am primit un card Cetelem, dar pe care nu l-am folosit. Totusi, am aflat ca el a fost activat, fara acordul meu, astfel ca a trebuit sa achit un comision lunar, desi nu l-am folosit.
Acum vreau sa fac un credit, dar pentru a ma incadra trebuie sa inchid cardul Cetelem.
Le-am cerut prin telefon sa-mi inchida cardul si mi-au spus ca o sa-mi trimita prin e-mail formularul de inchidere a cardului, dar nu mi l-au trimis nici acum, dupa doua zile, iar la telefon nu mai raspund”, se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
Va rog sa ma ajutati.”
Raspuns ReclamatiiBanci.ro
Stimate domn,
Am trimis la Cetelem reclamatia dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:
“Va confirmam ca am luat legatura cu clientul care a depus reclamatia si a fost trimis pe e-mail formularul de inchidere a cardului. Multumim pentru sprijn.”
Asadar, completati formularul de inchidere a cardului si trimiteti-l la Cetelem, pentru indeplinirea formalitatilor. (raspunsul complet)
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„Am făcut un credit online la Raiffeisen, pe aplicație îmi arată că s.au virat banii dar în cont am minus asigurarea de viață de la Unica și mi.a luat destul... detalii
„M-au sunat cei de la Flexcredit, sa imi spuna ca am restanta și le-am spus ca la sfârșitul lunii voi plății, doamna a început să țipe la mine, să îmi... detalii