Tinerii se aşteaptă la o comunicare mai activă din partea băncii, atât în instituțiile de învățământ, cât și online, prin rețelele sociale.rnrnRaiffeisen Bank şi Junior Achievement România au organizat sâmbătă, 24 martie, la Colegiul Naţional Ion Creangă din Bucureşti, competiţia de creativitate antreprenorială Creativity & Innovation Challenge, la care au participat 86 de elevi din 14 licee bucureştene şi 8 consultanţi voluntari Raiffeisen Bank, se arata intr-un comunicat de presa.rnrnCei 86 de elevi au rezolvat în echipe tema de lucru formulată de Raiffeisen Bank şi, cu ajutorul celor 8 consultanţi voluntari, tinerii au prezentat o soluţie antreprenorială pentru cum ar trebui să funcţioneze o bancă dedicată tinerilor. rnrnElevii au folosit ca resursă pentru tema de lucru ABCdar-ul Bancar, manual de educație financiară oferit gratuit profesorilor și elevilor de liceu începând cu anul școlar 2010-2011. rnrn„Pentru elevi, evenimentul a fost o experienţă antreprenorială importantă şi o provocare pentru dezvoltarea personală. Ei au gândit în doar patru ore o soluţie la o problemă de business având la dispoziţie informaţii din domeniul tehnic şi de afaceri şi consultanţă din partea consultanţilor voluntari Raiffeisen Bank. Programul este un instrument extrem de eficient pentru motivarea tinerilor în a găsi soluţii inovatoare din punct de vedere tehnologic şi antreprenorial, lucru greu de obţinut în modul clasic de învăţare. Este şi o bună modalitate de încuraja parteneriatul între comunitatea educaţională şi de afaceri,” a declarat Lucian Grămescu, Operations Manager Junior Achievement România. rnrnEchipa câștigătoare, formată din 5 elevi de la Liceul Internațional de Informatică, Colegiul Național Iulia Hașdeu, Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida, Colegiul Național Spiru Haret, Colegiul Național Ion Creangă, a propus ca soluție la tema de lucru produse și servicii variate prin care să apropie banca de tineri. Concluzia generală care a reieșit este aceea că tinerii se aşteaptă la o comunicare mai activă din partea băncii, atât în instituțiile de învățământ, cât și online, prin rețelele sociale. rnrnEchipele clasate pe primele trei locuri au primit premii în obiecte şi cărţi oferite de Raiffeisen Bank şi Junior Achievement România. rnrn“Ne bucurãm sã fim parteneri în acest proiect care încurajeazã spiritul întreprinzãtor al tinerilor. Exerciţiul pe care l-au fãcut astãzi elevii ne-a demonstrat cã un bagaj de informaţii corecte, o idee sustenabilã şi un plan de afaceri realist pot pune pe picioare o afacere. Mai mult, dacã adãugãm curaj şi creativitate, atribute specifice vârstei tinere, şansele de succes sunt foarte mari. Cu alte cuvinte, ceea ce am inţeles astãzi este cã antreprenoriatul nu are vârstã!”, a declarat Bogdana Diaconu, Ofițer Afaceri Publice, Raiffeisen Bank. rnrnEvenimentul a fost organizat de Junior Achievement România cu sprijinul Raiffeisen Bank la Colegiul Naţional Ion Creangă din Bucureşti. Acesta este primul din cele două evenimente Creativity & Innovation Challenge care se derulează în acest an şcolar cu sprijinul Raiffeisen Bank şi va oferi o experienţă intensă pentru cei 200 de participanţi din 30 licee din Bucureşti şi Constanţa, deoarece, cu resursele limitate puse la dispoziţie, creativitatea şi punctele tari ale fiecărui coechipier sunt foarte importante pentru câştigarea competiţiei. rnrnInstituţii de învăţământ participante la Creativity&Innovation ChallengernCOLEGIUL NAŢIONAL MIHAI VITEAZULrnLICEUL INTERNAŢIONAL DE INFORMATICĂrnCOLEGIUL NAŢIONAL I.L.CARAGIALErnCOLEGIUL NAŢIONAL IULIA HAŞDEUrnCOLEGIUL NAŢIONAL BILINGV G. COŞBUC rnLICEUL GRECO-CATOLIC „TIMOTEI CIPARIU” rnCOLEGIUL TEHNIC DIMITRIE LEONIDA rnGRUP SCOLAR ECONOMIC ADMINISTRATIV MIRCEA VULCĂNESCU rnCOLEGIUL NAŢIONAL ION CREANGĂrnŞCOALA CENTRALĂrnLICEUL ECONOMIC COSTIN C. KIRITESCU rnCOLEGIUL NAŢIONAL SPIRU HARETrnCOLEGIUL NAŢIONAL TUDOR VIANUrnCOLEGIUL NAŢIONAL GHEORGHE LAZĂR
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii