Cum am platit 25 de euro pentru un transfer gresit din vina bancii

Autor:

Bancherul.ro
2023-08-03 05:30

“Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).

A doua zi mi s-au cerut documente justificative referitoare la provenienta banilor, pe care le-am trimis, si ulterior am primit si op-ul.

Am fost informati de catre banca ca in data de 7 iulie au rejectat acest transfer pe motivul ca mesajul Swift trimis de banca intermediara Libra a fost incomplet, a lipsit field 53A/54A (field in care se mentioneaza ca transferul a fost facut cu ajutorul bancii intermediare si ei nu l-au inclus in mesajul Swift).

Le-am transmis acest lucru celor de la Libra Bank foarte amanuntit prin email, greseala fiind a lor, si tot ceea ce mi se aduce la cunostinta este faptul ca ei nu stiu unde se afla banii si ca nu pot lua legatura cu banca intermitenta.

Am pornit si o investigatie in acest caz pentru care am platit 25 euro la ei tot pentru greseala lor, si astazi este deja a 10-a zi lucratoare in care Libra Bank nu imi ofera nici o informatie referitor la locatia banilor/stadiul transferului.

Toata aceasta intarziere ma face sa pierd bani, sa intarzii aici cu plata pentru apartament si de asemenea imi cauzeaza probleme de sanatate.

Totodata mentionez ca transferul a fost realizat prin Wire si a avut la baza mesajul swift pe care il voi atasa aici”, ni s-a plans un cititor.

Problema a fost rezolvata prin renuntarea la transfer

Am retransmis la Libra Bank reclamatia acestuia, iar dupa 9 zile banca ne-a informat ca problema a fost rezolvata, in sensul ca cititorul si-a primit banii inapoi si a renuntat la transfer.

Libra Bank spune ca nu a fost vina ei pentru greseala din mesajul Swift, ci a unei banci intermediare.

Libra mai mentioneaza ca a returnat clientului cei 25 de euro platiti pentru investigatie, precum si comisioanele aferente transferului.

Raspunul Libra Bank:

“Reclamația pe care ne-ați adus-o la cunoștință, privind transferul către un cont deschis la o bancă din străinătate, a fost rezolvată.

În urma comunicării cu băncile de corespondență implicate în acest transfer, a reieșit faptul că, deși plata a fost corect și complet instructată, a fost tratată ca fiind nulă și neavenită de către una dintre respectivele bănci de corespondență.

Odată stabilit acest lucru, i-am oferit clientei posibilitatea de a retrimite suma respectivă către contul dorit sau să îi fie returnată în contul inițial, iar dumneaei a ales cea de-a doua variantă.

Prin urmare, am îndeplinit această solicitare și i-am înapoiat întreaga sumă, inclusiv comisioanele percepute pentru transfer și investigație, deși vina pentru situația creată nu aparține băncii noastre.

Menționăm că utilizarea unei bănci de corespondență pentru transferuri în conturi deschise la o bancă din străinătate reprezintă o practică folosită de toate instituțiile bancare din România care oferă clienților acest serviciu.”

Comentarii

Gupta

Incident Bank

Incident dupa incident, incidente in fiecare saptamana chiar pe partea operationala in sucursale, banca are un sistem informatic suprasolicitat si plina de probleme, degeaba digitalizam banca daca sistemul bancar nu ne permite. Numai vanzarea conteaza, personalul si restul nu. Incident Bank ®

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Libra Internet Bank

Cate reclamatii primeste Libra Bank de la clienti

"Ca urmare a gestionării procesului de reclamații cu promptitudine, precum și a manierii proactive de înlăturare a cauzelor care pot provoca nemulțumiri din rândul clienților, numărul de reclamații a crescut... detalii

Cum am platit 25 de euro pentru un transfer gresit din vina bancii

"Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).A doua zi mi... detalii

Libra Bank opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie

Libra Bank anunta ca opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie:UPGRADE informatic: 29 noiembrie – 2 decembrieVa informam ca aplicatiile noastre de mobile&internet banking... detalii

Libra Internet Bank a continuat sa creasca sustinut in 2021 si s-a apropiat de 10 miliarde lei active

In 2021, Libra Internet Bank a continuat sa fie un finantator important al economiei romanesti, cu aproape 4 miliarde lei credite noi acordate pe parcursul anului, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii