Începând cu data de 15 martie 2012, Volksbank România a lansat serviciul Info SMS pentru clienţii persoane fizice şi persoane juridice care au carduri sau conturi deschise la Volksbank. Prin acest serviciu, clienţii sunt notificaţi ori de câte ori apar rulaje pe conturi sau se efectuează tranzacţii cu cardul, anunta banca intr-un comunicat.rnrn„Noul serviciu oferă mai mult control asupra bugetelor clienţilor şi creşte gradul de securitate, în special pe carduri”, a declarat Marius Istrati, şeful Departamentului Retail Product Development din cadrul Volksbank România.rnrnÎn următoarele două luni, clienţii persoane fizice care contractează serviciul Info SMS vor beneficia de o reducere de 50% a comisionului lunar de administrare pentru Contul Gold, pe viaţă. Şi în cazul persoanelor juridice există o promoţie: clienţii noi, dar şi cei existenţi care optează pentru Info SMS beneficiază de o reducere de 50% a comisionului de emitere a cardului Visa Business precum şi de comision zero la deschiderea conturilor curente în Lei sau în valută.rnrnPrin serviciul Info SMS Card, clienţii Volksbank România vor primi un mesaj pe telefonul mobil la fiecare tranzacţie efectuată cu cardul (retrageri de numerar sau plăţi la comercianţi) şi vor fi informaţi cu privire la noul sold al contului. Costul serviciului este de 5 Lei lunar, pentru fiecare card deţinut de persoane fizice, respectiv de 10 Lei în cazul persoanelor juridice.rnrnClienţii pot folosi şi serviciul complementar Info SMS Cont, prin care vor primi alerte pentru încasări, plăţi de OP-uri, virarea dobânzilor, plata comisioanelor şi orice alte tranzacţii care nu implică utilizarea cardului. Costul serviciului Info SMS Cont este de 5 Lei lunar per client, indiferent de numărul de conturi deschise şi de numărul tranzacţiilor, în cazul persoanelor fizice. În cazul clienţilor persoane juridice, tariful este de 10 Lei lunar.rnrnClienţii pot customiza nivelul minim al tranzacţiilor pentru care vor fi alertaţi, astfel încât să nu primească mesaje şi pentru operaţiunile cu sume mici. Clienţii persoane fizice pot opta între trei plafoane: 40, 100 sau 200 de Lei, în timp ce în cazul clienţilor corporate, există 5 plafoane, de la 500 de Lei la 5.000 de Lei. rnrnServiciul de notificare prin SMS completează portofoliul Volksbank România cu un produs util clienţilor şi specific unei bănci moderne. Volksbank România îşi doreşte să simplifice şi să eficientizeze serviciile oferite, prin soluţionarea nevoii clienţilor de a avea control şi transparenţă asupra propriilor tranzacţii financiare.
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii