Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank pot sa interogheze Centrala Incidentelor de Plati (CIP) a BNR prin internet banking

Autor:

Bancherul.ro
2015-07-08 12:58

Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank pot sa interogheze Centrala Incidentelor de Plati (CIP) a BNR, pentru a verifica bonitatea partenerilor de afaceri, prin intermediul serviciului de internet banking al bancii, denumit Raiffeisen Online (www.raifffeisenonline.ro), fara sa se mai deplasese la unitatile bancii in acest scop, anunta banca intr-un comunicat.

Iata comunicatul bancii: 

Raiffeisen Bank a lansat o noua functionalitate prin care clientii persoane juridice pot sa verifice bonitatea si capacitatea de plata a partenerilor comerciali direct in platforma electronica de tranzactionare Raiffeisen Online, accesand informatiile specifice din Centrala Incidentelor de Plati (CIP). In prima saptamana de la lansarea serviciului, volumul de interogari CIP prin online a atins 40%, raportat la numarul mediu lunar de interogari facute clasic, prin agentiile Raiffeisen Bank.  In cazul clientilor cu numar mare de parteneri, interogarea online este posibila prin import de fisiere.

Procesul este rapid, integral automat, confirmand inca o data ca Raiffeisen Bank investeste constant in tehnologie moderna, care sa permita implementarea unor noi solutii de tranzactionare.

“Directia in care mergem poate fi exprimata printr-un termen folosit in marketing – Omnichannel – care promoveaza o experienta placuta cu banca, asigurand complexitate tranzactionala adaptata diferitelor modele de business sau nevoilor specifice pe industrii” a spus Florentina Stilu, director Cash Management al Raiffeisen Bank.

Optiunea nou introdusa reprezinta o cale rapida de analiza a comportamentului la plata al partenerilor care utilizeaza bilete la ordin, cecuri sau cambii. Pentru cei care au profil de furnizor este foarte important sa poata accesa instrumente de evaluare si control asupra relatiilor de afaceri.

“O vizita la agentia bancara este inlocuita cu interactiunea online creand pentru clienti potential enorm de optimizare a timpului si a costurilor. Banking-ul traditional este inlocuit cu solutii digitale, lasand tot mai mult loc in unitatile bancare activitatilor de consultanta financiara, cu plus valoare pentru client” a adaugat Florentina Stilu.
 
93.000 de clienti persoane juridice utilizeaza serviciul Raiffeisen Online, deruland in medie 1,5 milioane plati, in valoare de 4 miliarde de euro, pe trimestru. Statisticile demonstreaza preferinta pentru solutii moderne, rata de tranzactionare electronica este 86% la nivelul intregului portofoliul de clienti persoane juridice, iar pe segmentul corporate 90% din operatiunile de plati se efectueaza prin Raiffeisen Online. 

Raiffeisen Bank deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.700 de companii. Reteaua teritoriala a Raiffeisen Bank numara 527 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 13.000 de EPOS-uri.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Cardurile OTP Bank au o problema de functionare (actualizat)

Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii

Clientii Bancii Transilvania vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay si BT Go

Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii