Clientii ING Bank care utilizeaza serviciile de telefonie Vodafone si Orange nu-si pot accesa apliatia de internet si mobile banking Home Bank si nu pot face plati online si la POS, din cauza defectiunii retelelor de comunicatii mobile ale Vodafone si Orange.
“Accesarea ING Home’Bank/ ING Business/ ING Online, platile online si la POS pot fi indisponibile pentru o parte dintre clientii ING, abonati ai unei retele de telefonie.
Suntem in contact direct cu furnizorul de telefonie mobila si vom reveni cu detalii privind solutionarea situatiei”, a anuntat ING, pe site-ul propriu, ING.ro.
Serviciile ING Bank au redevenit functionale, in jurul orei 20, conform site-ului bancii.
Vodafone a anuntat astazi ca are probleme cu functionarea retelei de telefonie, in urma reclamatiilor primite de la clienti.(vezi aici detalii)
Nu există comentarii pentru această știre.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii