Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Autor:

Bancherul.ro
2018-08-06 18:30

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca.

In urma cu an an, banca lansa primul chatbot, Robotul Livia, destinat persoanelor fizice, in premiera pe piata bancara romaneasca.

De atunci, nicio alta banca din Romania nu a lansat un serviciu asemanator, desi banci mari, precum BCR, BRD sau ING se confrunta cu multe reclamatii privind timpul indelungat de asteptare la call-center. 

Banca Transilvania lansează pentru antreprenori
un nou canal de comunicare: Robotul Raul (comunicat de presa)

Clienții micro-companii, IMM şi Corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziție, începând de azi, un nou mod de a interacționa online cu banca, prin Robotul Raul.

Aceştia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger şi Skype, informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Banca Transilvania facilitează astfel accesul clienților la informații în timp real.

Banca Transilvania are 250.000 de clienți companii, iar o treime dintre firmele înființate în anul 2017 au ales să colaboreze cu Banca Transilvania.

Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia.

Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de
identificare şi cel primit prin telefon.

Robotul Raul comunică online astfel:

 Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon
→ adresarea întrebării în scris;

 Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.

Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice.

În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct.

Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Pay with BT Pay, disponibilă pe 30.000 de site-uri și aplicații

Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii

CEC Bank si-a majorat cu 70% creditele pentru populatie

CEC Bank anunta o crestere importanta, de 70%, a volumului de credite acordate in 2024 persoanelor fizice pentru investitii imobiliare si alte proiecte personale. Comunicatul CEC Bank: Grupul Financiar CEC... detalii