Clientii BRD sa plang ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Autor:

Bancherul.ro
2020-01-26 19:51

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.

Potrivit BRD, “clientul este anuntat sa vina la banca pentru actualizare. Din momentul notificarii, are 3 luni de zile ca sa isi actualizeze datele personale.”

Cu toate acestea, unii clienti ai BRD se plang ca le-au fost blocate conturile fara sa fie avertizati. Mai mult, conturile le-au ramas inactive chiar si dupa actualizarea datelor personale.

“Doamna se uita pe monitor dupa ce i-am dat buletinul, tasteaza ceva si imi spune ca datele sunt actualizate si in maxim 48 de ore contul se va debloca. Trece weekendul si verific iarasi dar contul tot blocat este, intru iarasi in banca, dau de aceeasi femeie si imi spune ca nu am semnat ceva acte, le semnez si astept. Miercuri, contul tot blocat este. Vorbesc iarasi cu acea individa si imi spune sa mai astept ca sunt multe cereri.
Precizez ca nu mi-am schimbat datele, nu mi-am schimbat numele, nu am schimbat buletinul, adresa, permisul, femeia, etc, doar masina.
Ce sanse am daca le fac plangere penala celor de la BRD pentru sechestru pe bani?”, se plange un cititor (vezi aici detalii).

Alt client reclama ca BRD nu l-a contactat telefonic sau prin e-mail inainte de a-i bloca contul, astfel ca nu a putut sa-si achite facturile si alte rate la banca si nici sa se deplaseze cu masina, dat fiind ca dupa actualizarea datelor contul a ramas in continuare blocat mai multe zile.

Altcineva ne-a sesizat ca BRD i-a blocat contul, fara sa fie avertizat, iar pentru deblocare i se cere numărul de rezidență fiscală din alta tara. (vezi aici detalii)

 

Comentarii

De la: George PelteaSubiect:

token

Comentariu:

Buna ziua, Sunt posesor de card BRD de mai bine de 20 de ani.Pe acest card primesc salariul.Observ de la un timp ca va jucati cu nervii mei , in ceea ce priveste accesul la cont si la platile pe care vreau sa la fac prin brd net.Am facut greseala vietii mele si am contractat acest serviciu Token.Ori de cate ori vreau sa fac o plata se schimba cate ceva in modul in care am acces la cont.Este prea obositor si ma gandesc foarte serios sa renut la acest card si sa-mi mut salariul la alta banca.Deasemenea am un card brd finance.La fel ati facut si acolo.Inainte primeam pe mail extrasul de cont ,simplu.Il deschideam si vedeam cum stau lucrurile.Acum trebuie sa intru in conturile conturilor ca sa vad un banal extras de cont.Aveti ceva cu noi , clientii bancii? Daca da, atunci spuneti-ne si nu va mai deranjam!

De la: Popusoi ElenaSubiect:

Reclamatii

Comentariu:

Buna ziua, Am platit intretinerea 210 lei pentru apartamentul fiicei mele care locuieste in str.Prelungirea Ghencea ,nr94-100,BlA3,sc3ap106,et 10 sector 6 Bucuresti.Am rugat-o pe operatoarea Cristina-Iuliana de la sucursala DELFIN,Sos.Pantelimon258,bl47p ,,daca platesc intretinerea,sa scrie corect adresa proprietarului.Mi-a spus sa stau sa mai astep ca sa scrie o noua depunere numerar.M-a chemat dupa jumatate de ora si m-a mintit ca a vorbit cu administratorul al domiciliului de mai sus si ca este totul in regula.Ajung acasa ,sun adminstratorul si il intreb ,imi zice ca nu l-a sunat nimeni.Ajungea depunerea numerar la administrator si acesta nu stia a cui este aceasta plata.Iar luna viitoare ,desigur eram restanta,ca nu s-a platit intretinerea.O rog pe acesta persoana sa-mi dea un extras al depozitului bancar de la aceasta banca sa stiu situatia depozitului.Imi spune ca nu am nimic in depozit si ca daca vreau un extras trebuie sa platesc 3 euro ,mai imi spune ca am niste bani in contul simpozion.Am ramas stupefiata,sa fac atac de cord,ca nu mai am banii.Apare un colec de-al acestei persoane si imi spune sa ma potolesc si imi da extrasul pentru depozit.Va rog sa luati in considerare aceasta plangere si sa-mi raspundeti la ea.Daca se lucreaza cu asemenea persoane care sunt lipsite de profesionalism ,imi retrag depozitul de la banca dvs si tot ceea ce mai detin in cont la dvs,actionand bineinteles mai departe. Putem sa fac un atac de cord pe loc si sa mai si platesc 3 euro ca sa verific depozitul,in afara de faptul ca m-a mintit ca a vorbit cu administratorul . Va multumesc Elena Popusoi

De la: Pana VeronicaSubiect:

Relatii clienti-bataie de joc!

Comentariu:

Am apelat serviciul relatii clienti, am asteptat cate 20 minute si mi s a inchis telefonul in nas dupa ce mi s a raspuns la telefon! Atata nesimtire si lipsa de profesionalism n am intalnit la nicio alta companie! Angajati niste pusti obraznici si fara respect fata de client. Cred ca doar obligati de împrejur?ri, oamenii mai apeleaza la serviciile voastre.

De la: Zaharia vasileSubiect:

Nemultumit de serviciile BRD

Comentariu:

BRD Delfinariu Constanta Personal insuficient, se sta la rand pentru ghiseu zeci de minute, se opereaza la acelasi ghiseu si persoane fizice si juridice, ceea ce mareste timpul de asteptare pentru persoane fizice, din 3 ghisee se lucreaza numai la unul, nu sunt locuri de parcare si nici nu se gasesc in apropiere, zona fiind foarte aglomerata, in concluzie multe motive de a transfera conturile la alta banca.

De la: IulicaSubiect:

Nesimtire

Comentariu:

Sunt niste nesimtiti mie mi a blocat cardul fara sa fiu anuntata

De la: Iordache Aurelian Subiect:

Nemultumit de serviciile BRD

Comentariu:

De trei zile sun pentru activarea serviciilor la distanta prin aplicatia mobila ,de trei zile primesc raspuns ,,analizam situatia in cel mai scurt timp si revenim cu un raspuns ,va contactam telefonic ,, ,doar promisiuni , servicii jalnice ,experienta de nota doi .Nu este prima data cand sunt total dezamagit de BRD, am stat 2 ore sa actualizez datele personale si sa platesc 17 euro pentru o datorie la un card inchis cu ani in urma . Am lasat pe card 300 ron ,dupa un an a mai trebuit sa platesc inca 100 si ceva ....bataie de joc ,servicii de mana a doua , lipsa de respect fata de clientii personali . Sfatul meu ... Gasiti o banca serioasa ,stati departe de BRD !

De la: Logigan CRISTIN Subiect:

Revlamatie

Comentariu:

Am trimis la banc? SOCIETE GENERALE peste 300euro, pentru anprumut de 3000euro, am anulat anprumutul iar acum ami spune c? banii mei nu mi mai d? anapoi.Astept raspuns.

De la: CampeanSubiect:

Reclamatie

Comentariu:

Doresc sa fac refinantarea creditelor și sunt refuzata deoarece am cerut amânarea ratelor pe o perolioada de pandemie care și acum continua. Biroul de Credite nu interzice aprobarea creditelor de refinantare, banca hatareste dac? se aproba creditul sau nu. Banca pune vina pe Instituția Biroul de Credite. Când completez formularul onlayn și sunt sunat de reprezentanți BRD este totul ok, când ma prezint la banca din orașuleu Nu Se Poate. Biroul de credite nu da voie. Nu este asa Banca poate sa aprobe, ca amânarea ratelor nu este egal cu r?u atnic sau întârzieri. Va rog sa ma ajutați sa pot sa beneficiez de un credit de refinanțare. Va mulțumesc.

De la: Păun Alina Subiect:

Credit

Comentariu:

Bun? ziua! Am f?cut refinanțare la brd în luna august! Abia în luna octombrie banii au fost virați în contul unde aveam primul credit în curs! Asta dup? zeci de drumuri între b?nci și 2 ordine de plata facute! Colega de la Brd R?dulescu Cristiana mi a spus ca rata la brd se face în momentul închiderii primului credit! Bun... În octombrie pl?tesc prima rata dup? închidere... Acum primesc telefon de la voi ca am o restanta de plata și sunt în baza de date!! Este posibil asa ceva??? Din cauza colegei care nu știe sa dea explicații... Aștept un r?spuns din partea dumneavoastr? urgent

De la: iacobut lucicaSubiect:

in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata

Comentariu:

am primit un sms in care mi se spune in legatura cu amanarea creditului mi s=a dat un nr de telefon la care am introdus tot ce mi s-a cerut an nastere etc si mi se spune ca nu ma identifica cum , ce se intampla

De la: iacobut lucicaSubiect:

in legatura cu creditul care am avut amanare de la plata

Comentariu:

am primit un sms in caremi se spune sa sun daca mai am probleme ,am, dar am sunat la nr de telefon care mi s_a dat si spune ca nu ma identifica trebuie sa vorbim dar nu reusesc

De la: cumpatescu mariaSubiect:

intrebare

Comentariu:

Pe 21dec.2020 am intrat in agentia brd din iasi-str.Socola nr.1 sa achit o factura la robot.Dintr-o greseala nu mi-a mai primit toti banii si am avut nevoie de ajutor.Angajatele au motivat ca sunt ocupate,am inteles si am asteptat dar cred ca a fost doar o distractie pentru angajate care au avut timp sa iasa sa faca ordine cu cei care asteptau afara,sa pofteasca noi clienti si mie sa-mi raspunda cu aceeasi amabilitate ca este ocupata. Dura 5 secunde indrumarea pentru mine.Intrebarea mea este daca au interdictie sa fie amabile sau varsta mea le-a deranjat (74 ani).Nu m-a deranjat ca am asteptat 15 minute,timp in care m-am milogit cand la una cand la alta.M-a deranjat ca amabilitatea a ajuns sa coste.

De la: Trifu VictorSubiect:

Reclamatie

Comentariu:

Buna ziua, De oua zile nu pot folosi serviciu mybrd.net si sunt informat ca am contractul reziliat!! Ce faceti mai bancherilor? va jucati cu banii, nervii si timpul nostru? De ce nu suntem informati ca nu mai aveti sistemul functional sau ca vreti doar sa ne luati banii pentru servicii, iar transparenta cu BRD ul esate zero? Am sunat seful Agentiiei Crangasi si nu mi-a dat macar un mesaj sa vada ce se intampla! De cand a fost inlocuita noua conducere la aceasta agentie, nu se poate comunica cu seful telefonic ca are probabil un statut de secretar de stat! Rog conducerea BRD ului sa investeasca in sistemul informatic, ca sa fie mau flexibil cel putin cu persoanele juridice in privinta tranzactiilor care sa se faca in timp real chiar si dupa ora 15 si ori de cate ori este nevoie sa faci operatiuni bancare.

De la: MunteanuSubiect:

Reclamatii

Comentariu:

Azi în jurul orei 12-13 am intrat in agenția brd de pe strada g?rii iasi fata în fața cu mcdonald pentru niste informatii privind un credit,doamna/domnisoara care era la birou nu avea pe absolut nimeni si nici în institutie nu era nici o persoan?, în momentul în care i-am zis pt ce am venit ia m? întrebat dac? am programare ,eu i-am zis ca nu am ,ia mia zis ca fara programare nu am ce cauta la ia si iam zis ca am vazut ca ieste liber? si vreau niste informatii ca nu dureaz? mult si ia pe un ton r?stit mia zis sa ies afara.mam simțit umilit? în ultimul hal de comportamentul iei.asa se comporta angajații brd cu clientii???au dreptul asta?

De la: CAPATINASubiect:

Pentru o simplă alin de cont am stat 43 min la usa

Comentariu:

De ce cu publicul lucreze o singur? persoan?, unul din ghișee a stat ocupat mai mult de 35 min f?r? a interveni nimeni. Chiar trebuie s? ne pierdem vremea sub ochii indiferenți ai angajaților în acest moment înc? nu am terminat problem? deci mai am de stat.

De la: Tatariu AdrianaSubiect:

Aroganta unei angajate

Comentariu:

In data de 19.03.2021, orele 12.20, intru in sucursala BRD, Calea Radnei din Arad, jud.Arad. Imi dezinfectez mainile si ma asez pe semnul de distantare de pe podea, in spatele singurului client din sucursala. Sunt poftita la modul arogant de catre o angajata sa ies afara si sa astept sa paraseasca incinta singurul client. Ma conformez. Intru din nou, efectuez o operatiune de schimb valutar, iar dupa ce i-am solicitat doamnei numele in scopul sesizarii situatiei, aceasta la modul la fel de arogant imi raspunde ,,va scriu, sau tineti minte?,, Este vorba despre Rapan Alina Melinda. Banuiesc ca exista camere de supraveghere in interior care pot confirma cele spuse de mine. Acest fapt a fost sesizat si telefonic, primind numarul de inregistrare 3566816.

De la: Ghica sorinaSubiect:

Reclamatie

Comentariu:

Nu stiu daca cineva citeste aceasta reclamatie, dar este INADMISIBIL CA ALOCATIA COPIIILOR SA INTARZIE ATATEA ZILE !! Dupa ce ca sunt un mizilic de bani, amanati si plata acestora! Sa va fie rusine !

De la: traian eneSubiect:

nesolutionare sesizare

Comentariu:

in urma cu aprox o luna si jumatate, sotiei mele, daniela ene i s/a sustras de pe cardul de salariu o anumita suma de bani , in jur de 700 euro , din vina exclusiv a bancii fiind o bresa de securitate in sistem si desi am solicitat restituirea sumei, nu am primit nici suma de bani evident, dar nici un raspuns la cele sesizate. Cum isi imagineaza ca traieste cineva fara bani, in sitjuatia cand este angajat si salariul reprezinta singurul venit . Este total de neinteleasa atitudinea bancii cand nu se inapoiaza banii pierduti din vina acesteia

De la: Tanase LucicaSubiect:

Bancomate infecte!

Comentariu:

Bancomate infecte, unul din ele in incinta Smithfield Timișoara (zona Freidorf)se urca p?ianjeni pe tine și se lipesc degetele de tastatura,monitorul uns. Nu se vede nimic! Poate sesizați si trimiteti pe cineva sa le curețe !

De la: ionescu teodorSubiect:

1 LEU

Comentariu:

Azi am fost chemat de urgenta la sucursala faberom sa platesc o restanta de 1 LEU

De la: Vasile Coman - Bancherul.roSubiect:

reclamatie BRD

Comentariu:

Stimate domnule Mioc, am transmis la BRD reclamatia dumneavoastra, ramane sa vedem care este raspunsul bancii.

De la: Mioc AlinSubiect:

Către BRD

Comentariu:

Bun? ziua, sunt client la dumneavoastr? de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut nevoie și de un card de salariu. Ast?zi când am mers sa îl ridic dup? ce am așteptat aproximativ o ora în fata b?nci, doamna care era la serviciu având mai 25 de minute de program mi- a refuzat accesul în banc? pe motiv ca nu r?mâne dup? program ca s? își termine îndatoririle. Toate acestea s-au întâmplat la sucursala BRD Deta. Va mulțumesc anticipat

De la: AIOJI TIMEA KINGASubiect:

SESIZARE

Comentariu:

VA TRIMIT ADRESA PTR SISTAREA OPRIRII PE CONTUL MEU

De la: Niculae robert cristianSubiect:

Atitudine dezamagitoare a unor angajati din brd baneasa.

Comentariu:

Buna ziua. In incercarea de a face cateva plati urgent (neprogramate) am ajuns la brd baneasa. Din clipa cand am intrat atitudinea angajatelor lasa de dorit. Am incercat sa le spun ca vreau sa fac cateva plati,raspunsul lor scurt fara sa astepte ce am de spus a fost ca nu au caserie. Eu avand banii in cont. Dupa lungi discutii am scris op-ul Dupa care a urmat o serie de discutii de genul (sa mai scriu incaodata op-ul ca nu se vede bine pixul, sa il mai accentuez, ca semnatura nu este ce trebuie. Ca ci-ul meu nu se vede clar, specimenul de semnatura are o liniuta mai accentuata. Asa am stat 30 min irosite. Poate si din simplu fapt ca nu eram imbracat la 4 ace. Si plata era substantiala. Multumesc anticipat si daca se poate un raspuns la reclamatie oe e-mail

De la: Cristescu IuliaSubiect:

Rascumparare UF Simfonia

Comentariu:

In data de 25.02.2022 am depus Cerere rascumparare UF Simfonia. Conform contractului acestea trebuiau rascumparate la valoarea din ziua depunerii cererii. Banii au fost virati in cont in data de 28.02.2022 la valoarea din data de 28.02. Valoarea UF de fond din data de 28.02 aferenta UF a fost mai mica cu 481,37 lei ca cea din 25.02.2022. As vrea sa stiu de ce nu se respecta clauzele contractuale privind rascumparea UF Simfonia.

De la: Teodorescu CorinaSubiect:

Depunere Euro în contul propriu

Comentariu:

Bun? ziua, Sunt client al BRD al sucursalei Smârdan Pitesti pe strada Craiovei. Azi am fost sa fac o depunere în contul personal de euro.Am fost refuzata precum anul mentionat pe bacnota mai exact 2002 si ca le este interzis sa primeasca bacnote din acest an spunea o angajata. Am mers la directoare care avea biroul vis a vis și a întrebat-o pe angajata care este problema? Apoi Directoarea a repetat spusele d-nei Simona angajata trimițând ma la BCR.Eu am explicat ca nu sunt clienta BCR ci BRD. Cumva au expirat bancnotele euro din 2002 si nu au valabilitate în 2022? Simt ca îmi pierd admirația pentru aceasta atitudine dezgust?toare.Cred ca le lipsesc sancțiunile în cazul în care salariile le sunt pl?tite în întregime.Sunt convinsa ca dac? aceasta atitudine este des întâlnit? de clienții BRD vor fi dezgustați.Deci mare atenție pentru conducerea BRD. Nu uitați ca BRD este o banca franceza și pe teritoritoriul României functionati cu ajutorul clienților.Va primiți salariile corespunz?tor stand pe scaune la c?ldur? 8 ore. Ar fi frumos și respectuos sa tratați clienții cu maximul bunului simt și operațiunile necesare fiec?ruia sa funcționeze în timp real. Respectați și permiteți sa va respectam! Gândiți va la simplul fapt ca nu va mai exista acel scaun care va tina pe poziție și l?sați codul bunelor maniere sa își spun? ultimul cuvânt. Altfel omenirea va avea de suferit din cauza multora ca dvs.si clienții se vor mahnii într-atât încât sa se închid? sucursalele și sa r?mâneți pe dinafara.

De la: L GabiSubiect:

Lipsa personal la operatiuni in numerar

Comentariu:

La sucursala brd timisoara ( continental), zilnic astepti la coada la operatiuniile in numerar , retragere, depunere ,etc

De la: Danuta Sofroni Subiect:

Defectiune atm braila

Comentariu:

Reclama faptul c? atm-ul de pe str.Galati in Br?ila este un dezastru întrucât atunci când este soare nu se vede nimic pe ecran astfel ca trebuie sa vîi noaptea sa scoți bani și pus ca se defecteaz? f. Des .De ex.azi 17 aug 2022 ora 14 soția mea a vrut s? scoat? niste bani si nu a putut ca era defect și plus ca din cauza soarelui f.puternic nu se vedea nimic pe ecran astfel ca A RENUNTAT.Cam asa respectați dvs clientii cate îi puneți sa alerge prin oraș s?-și scoat? proprii bani. IN ACEST SENS MA VOI ADRESA SI PROTECTIEI CONSUMATORILOR PT. A INDREPTA PUTIN SITUATIA.SAU PROBAVIL VOI RENUNTA LA CARDUL BRD.

De la: DaliaSubiect:

Reclamatie ATM MEREU DEFECT Craiova

Comentariu:

De luni de zile ATM-ul pentru depuneri din Craiova de la banca BRD de pe Bulevardul Dacia Nr. 136 are probleme. Pana acum apareau erori si era imposibil sa se poata depune banii in contul propriu in ziua respectiva, ba chiar nici in urmaroarele zile, fiindaca nu se deranja nimeni sa il repare in timp util. Astazi ATM-ul este complet nefunctional. NU este posibil ca de luni de zile sa aiba mereu probleme si sa nu se sesizeze nimeni sa il repare o data si pentru totdeauna ori sa il inlocuiasca cu unul nou si functional!!!!! Este o bataie de joc la adresa clientilor. Nu exagerez cand zic ca 9 din 10 randuri cand ma duc la banca respectiva, ATM-ul sa fie strical, este INACCEPTABIL.

De la: Vasile Pop Coman - jurnalist Bancherul.roSubiect:

atm brd defect

Comentariu:

Am transmis la BRD sesizarea dumneavoastra privind ATM-ul defect din Craiova si voi publica aici raspunsul bancii.

De la: Cornea NicolaeSubiect:

Nemulțumirea Mea

Comentariu:

Aveți niște servicii mobile extraordinar de proaste. Cât de curând o s? rup contractul cu banca voastr?.

De la: Popovici EmiliaSubiect:

estras de cont in format electronic.

Comentariu:

nu pot sà mà inregistrez pentru a avea un estras de cont in format electronic. am numai nr. mobil stràin. BRD functioneazà duar cu Nr. mobile romanesti?. Dupà o orà am renuntat.

De la: Vasile Pop Coman - Bancherul.roSubiect:

extras de cont BRD

Comentariu:

Aplicatia YOU BRD functioneaza si pe numere de telefon straine. "Doar din aplicația YOU Web (pentru laptop sau desktop), ai posibilitatea de a-ți desc?rca GRATUIT extrasele de cont (doar în format PDF), pentru oricare dintre conturile pe care le deții, pe o perioad? de pân? la 12 luni. Pe YOU Mobile/Web îns? ai posibilitatea de a vizualiza o list? a tranzacțiilor realizate pe o perioad? de pân? la 13 luni", conform informatiilor publicate de BRD.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Dobada „de la…X%” la credite: de ce nu e corecta si cat e cea reala

Am spus-o si o repetam: reclamele facute de banci la credite cu dobanda „de la x%” nu sunt corecte. In primul rand, pentru ca pacalesc oamenii: „de la 5,25% sare... detalii

DNSC nu poate sa inchida un site pentru fraude, activ de peste 3 luni

DNSC (Directoratul National de Securitate Cibernetica) spune ca nu poate sa inchida site-ul Brua.ro (foto) pentru fraude cu investitii in actiuni Transgaz, desi este activ de peste 3 luni, la... detalii

Un site pentru fraude cu investitii este activ de peste 3 luni, desi ASF il poate restrictiona

Site-ul Brua.ro pentru fraude cu investitii in actiunile Transgaz este activ de cel putin 3 luni, desi ASF (Autoritatea pentru Supraveghere Financiara) este abilitata de lege sa ceara restrictionarea accesului... detalii

Site-ul pentru fraude Brua.ro este activ de luni de zile, fara ca ASF sau DNSC sa faca ceva

- Cum explicati ca site-ul Brua.ro, pentru fraude online (scam) cu investitii in actiuni Transgaz, inca functioneaza, la 3 luni de la publicarea unui articol pe site-ul Bancherul.ro. - Care... detalii