Clientii BRD efectueaza lunar 400 de transferuri de bani cu aplicatia myBRD Mobile catre un alt numar de telefon

Autor:

Bancherul.ro
2015-09-08 00:10

Cei 160.000 de clienti ai BRD utilizatori ai aplicatiei de mobile banking myBRD Mobile, lansata in noiembrie 2013, au efectuat in luna iulie un numar de 405 transferuri de bani catre alte persoane, doar pe baza numarului de telefon mobil al acestora, ei putand retrage bani de la unitatile BRD fara a avea nevoie de un cont bancar.

Este un serviciu de transfer de bani cu telefonul mobil unic pe piata bancara, precizeaza BRD intr-un comunicat. Aplicatia mobila mai permite si alte servicii inovatoare, precum transferuri cu coduri QR catre alti utilizatori ai MyBRD Mobile, precum si plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare.

Dintre cei 160.000 de utilizatori ai my BRD Mobile, 53% sunt clienti activi, care acceseaza aplicatia, dupa ce au descarcat-o din App Store sau Google Play si si-au setat o parola statica sau dinamica, cu un token mobil.

Dintre cei aproape 85.000 de ulizatori activi, 35%, adica aproape 30.000, realizeaza diverse tranzactii precum plata facturilor sau transferuri de bani. Majoritatea utilizeaza aplicatia pentru a vedea cati bani au in cont si ce operatiuni au fost efectuate.

BRD precizeaza ca in primele 7 luni ale acestui an utilizatorii au generat peste 430.000 de tranzactii in aplicatie (cu 20% mai mult fata de anul precedent), adica 61.400 de tranzactii lunar, ceea ce inseamna o medie de 2 tranzactii lunare pentru fiecare dintre cei 30.000 de clienti care efectueaza tranzactii pe telefonul mobil.

Banca spune insa in comunicat ca media lunara a tranzactiilor este de 4 tranzactii per client, iar utilizatorii activi ai serviciului de mobile banking ai BRD acceseaza aplicatia in medie de 16 ori pe luna, adica o data la doua zile.

Valoarea tranzactiilor realizate prin intermediul aplicatiei myBRD Mobile a fost in acest an de 671 milioane lei, pana la inceputul lunii iulie 2015, a precizat BRD, la solicitarea Bancherul.ro.

Cele mai frecvente operatiuni realizate de utilizatorii de mobile banking ai BRD sunt transferurile de bani intre conturile proprii, urmate de plata facturilor la utilitati.

Cei care accesează cel mai frecvent serviciul sunt utilizatorii de telefoane inteligente bazate pe sistemul iOS, urmaţi de posesorii de smart-phone-uri bazate pe sistemele de operare Windows şi Android.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: TEHNOLOGII BANCARE

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza."In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.Ne... detalii

Firmele pot semna online contractele de credit cu Banca Transilvania

Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot semna online, prin BT eSign, contractele de credit și actele adiționale pentru împrumuturile fără garanții imobiliare.Este cea mai nouă soluție BT pentru banking... detalii

BCR lanseaza chatbot-ul ADA

- ADA este asistentul virtual BCR, disponibil 24/7, care oferă informații corecte, actualizate în timp real- ADA este un sistem inteligent evolutiv care a fost pregătit să răspundă la peste... detalii

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare (actualizat)

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare, in acest moment."Ne cerem scuze pentru disconfort. Momentan, serviciul CEC Bank Mobile Banking funcționează cu sincope. Lucrăm la remedierea problemelor. Puteți... detalii