Clientii BRD carora li se fura banii de pe carduri asteapta 40 minute la coada in fata bancii sa faca o reclamatie si 30 de zile sa-si primeasca banii inapoi (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2020-06-11 08:04

Un client BRD caruia i s-au furat banii de pe card, printr-o frauda online, a trebuit sa astepte 40 de minute in ploaie in fata bancii pentru a face o cerere de despagubire, dupa care a aflat ca va primi banii inapoi abia peste o luna.

Normal ar fi ca BRD si organizatiile de carduri Visa si Mastercard sa-si despagubeasca imediat clientii care au fost victimele fraudelor.

Iata plangerea primita de la cititorul Bancherul.ro, client BRD:

“Buna ziua! Pe data de 26 mai 2020 mi-am verificat aplicatia mobila BRD si am constatat cu stupoare ca de pe cardul meu s-au facut 4 plati catre VIMEO in USA in data de 21.05.2020.

Am sunat la numarul de pe site, am blocat cardul si m-am deplasat la cea mai apropiata sucursala BRD (dupa cum am fost indrumata telefonic), mai precis BRD Pacii, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 111.

Am asteptat 40 de minute afara, in ploaie, pentru a fi preluata de cineva in vederea semnarii formularelor de refuz la plata si eliberarea unul nou card. Intreband cat dureaza pana imi recuperez banii, domnisoara de la ghiseu mi-a raspuns, balbaindu-se, ca dureaza 30 de zile pana la solutionarea problemei.

Domnilor, poate pentru dumneavostra 700 de lei nu este o suma impresionanta, dar pentru un platitor de rate, culmea, rate la BRD este monstuos, suma respectiva reprezentand cuantumul datoriilor catre aceasta banca. 30 de zile sunt inadmisibile pentru solutionarea unui caz de frauda evident.”

Raspunsul BRD:

“Pentru refuzurile la plata exista o perioada standard in care se fac investigatiile, si care este acoperitoare pentru eventuale raspunsuri intarziate din partea altor banci, comerciantilor etc.

In majoritatea situatiilor, investigatia se finalizeaza mai repede decat termenul maxim prevazut, ceea ce speram ca se va intampla si in acest caz.”

ACTUALIZARE

BRD ne-a transmis, dupa publicarea articolului, ca “acest refuz la plata a fost rezolvat pe 28 mai, in mai putin de 48 de ore de la depunerea lui.”

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BRD Groupe Societe Generale

Cate reclamatii primeste BRD si cum le administreaza

Cate reclamatii a primit BRD de la clienti in anul 2023 si cum au fost solutionate? Cate dintre litigiile cu clientii au fost solutionate  amiabil prin intermediul CSALB (Centrul de... detalii

Ce pot sa fac daca mi-a crescut dobanda la un credit BRD?

BRD a publicat pe site o informare privind solutiile oferite clientilor ale caror rate la credite au crescut din cauza dobanzii variabile:Sfaturi financiareSoluții BRD în cazul în care ai un... detalii

Aplicatia YOU BRD, indisponibila timp de 2 ore

Aplicatia YOU BRD va fi indisponibila timp de 2 ore in aceasta seara, timp in care banca va derula o operatiune de mententanta, a anuntat BRD:"În această seară, timp de... detalii

Cum imi mut contul de la BRD la alta banca?

Informatiile publicate de BRD privind procedura de mutare a unui cont la o alta banca:Serviciul de Schimbare ConturiGhid privind transferul relaţiilor de cont curent destinat clienţilor Persoane FiziceAcest ghid conţine paşii... detalii