Clienţii Băncii Comerciale Carpatica (BCC) au fost, în ultimele zile, ţinta unor atacuri de tip phishing, primind e-mail-uri prin care li se solicitau date personale de autentificare precum cod client, utilizator şi parolă, a anunţat, luni, instituţia de credit.rnrn”Phishing-ul” presupune înşelarea încrederii persoanelor vizate, prin însuşirea unei false identităţi pe Internet, fără afectarea fizică/informatică a sistemelor instituţiei. Mesajele e-mail, transmise aparent din partea băncii şi destinate utilizatorilor de poştă electronică, sunt realizate astfel încât să poată fi considerate informări oficiale şi legitime ale băncii.rnrn”Din punctul de vedere al graficii şi conţinutului, formularul ataşat în e-mail-ul capcană este asemănător paginii corecte de furnizare a serviciului BCC e-SMART. Prin accesarea acestei pagini, clientului i se solicită date personale de autentificare precum cod client, utilizator şi parolă”, precizează BCC.rnrnBCC a arătat că au fost luate măsuri pentru blocarea atacului, iar securitatea sistemelor informatice ale băncii nu a fost pusă în pericol, accesul la acestea realizându-se pe nivele multiple de autentificare.rnrnBanca aminteşte clienţilor că nu a solicitat şi nu solicită, în nicio situaţie, informaţii confidenţiale prin e-mail cum ar fi user/ parolă, număr de card, data expirării acestuia sau codul PIN.rnrn
Nu există comentarii pentru această știre.
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025. Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii
Credit Europe Bank, recent transformată dintr-o bancă românească într-una străină, înregistrată în Olanda, deținută de FibaGroup a magnatului turc Hüsnü Özyeğin, a anunțat că la jumătatea anului își va schimba numele în Nexent Bank, cu scopul de "a oferi servicii bancare moderne, transparente și centrate pe client, atât clienților corporativi, cât și persoanelor fizice". Schimbarea numelui va avea loc "fără niciun impact asupra produselor și serviciilor existente." Am întrebat banca dacă aceasta urmează să devină exclusiv digitală, însă răspunsul a fost negativ: "Nexent Bank nu va deveni o bancă exclusiv digitală, însă va continua să își extindă serviciile digitale, oferind clienților soluții tot mai moderne și eficiente. Dezvoltarea soluțiilor tehnologice este una dintre prioritățile strategice, pentru a oferi clienților o experiență mai fluentă, intuitivă și personalizată." Noul logo Nexent Bank ar putea arăta ca în... detalii
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii