In perioada 5-8 noiembrie vor avea loc interventii de mentenanta la sistemele informatice, care vor duce la intreruperi temporare, in mod special pe parcursul noptii, in functionarea serviciilor de Internet Banking, Mobile Banking si serviciul de inrolare a clientilor la distanta, CEC_IN, anunta CEC Bank.
Insa, toate celelalte servicii si sisteme IT, precum si tranzactiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri si POS-uri vor functiona normal.
Astfel, intervalele in care serviciile de Internet Banking, Mobile Banking si CEC_IN vor fi indisponibile sunt:
– joi, 5 noiembrie, orele 20:00 pana vineri, 6 noiembrie, orele 07:00;
– sambata, 7 noiembrie, orele 15:00 pana duminica, 8 noiembrie, orele 06:00.
Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
Nu există comentarii pentru această știre.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii