CEC Bank: Lucrari de mentenanta la sistemele informatice, programate intre 5 si 8 noiembrie

Autor:

Bancherul.ro
2020-11-06 21:14

In perioada 5-8 noiembrie vor avea loc interventii de mentenanta la sistemele informatice, care vor duce la intreruperi temporare, in mod special pe parcursul noptii, in functionarea serviciilor de Internet Banking, Mobile Banking si serviciul de inrolare a clientilor la distanta, CEC_IN, anunta CEC Bank.

Insa, toate celelalte servicii si sisteme IT, precum si tranzactiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri si POS-uri vor functiona normal.

Astfel, intervalele in care serviciile de Internet Banking, Mobile Banking si CEC_IN vor fi indisponibile sunt:

– joi, 5 noiembrie, orele 20:00 pana vineri, 6 noiembrie, orele 07:00;

– sambata, 7 noiembrie, orele 15:00 pana duminica, 8 noiembrie, orele 06:00.

Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii