CEC Bank isi informeaza clientii ca, incepand de vineri, 16.03.2018, ora 20:00 si pana duminica, 18.03.2018, ora 21:00, va derula operatiuni de modernizare a sistemelor informatice, interval in care nu vor fi disponibile serviciile de Internet Banking si Mobile Banking.
In aceasta perioada, retelele de ATM-uri si POS-uri ale CEC Bank vor fi functionale. De asemenea, cardurile emise de banca vor putea fi utilizate pentru operatiuni la ATM si plati la comercianti. In prezent, CEC Bank are o retea de peste 1.200 echipamente ATM operationale si peste 1.000.000 carduri in circulatie.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente. Pentru orice alte informatii legate de produsele si serviciile bancii, le stam la dispozitie clientilor nostri la telefon 0.800.800.848.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii