CEC Bank este prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare.
Valoarea totală a tranzacțiilor derulate prin serviciul de Internet Banking oferit de către CEC Bank a înregistrat în 2022 o creștere de peste 80% față de anul 2021, banca dezvoltând în continuare oferta de servicii care pot fi contractate 100% online, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
“Oferta tot mai diversificată de conturi bancare disponibile online la CEC Bank se dovedește a fi un real succes. Pentru aceste servicii, atât numărul de clienți este în creștere cât și valorile totală și medie ale tranzacțiilor efectuate. Pentru banca noastră, continuarea dezvoltării serviciilor digitale a devenit o tradiție, pentru că suntem prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare”, a declarat Mugur Podaru, Director Operațiuni la Distanță CEC Bank.
Numărul utilizatorilor de IB s-a majorat anul trecut atât în cazul persoanelor fizice cât și al persoanelor juridice. De exemplu, aproape un sfert dintre firmele care fac parte dintre clienții CEC Bank utilizează Internet Banking, iar valoarea medie per tranzacție a persoanelor juridice a înregistrat în 2022 o creștere de 39% față de anul precedent.
Printre funcţionalităţile noi/aplicații noi/realizate în 2022, disponibile persoanelor fizice, se numără:
– acordarea de credite online (nevoi personale, card de credit și descoperit de cont)
– implementarea unei noi aplicații eToken cu un nou design și posibilitatea adăugării mai multor utilizatori pe un singur telefon mobil;
– facilitatea de înlocuire dispozitiv fizic cu eToken direct din pagina de login precum și transmiterea de noi coduri de activare;
– posibilitatea rezilierii serviciului INFO SMS direct din aplicație;
– rambursare anticipată tranzacții card credit;
– schimbare număr rate pentru tranzacțiile cu cardul de credit;
schimbarea modalității de primire a PIN-ului;
– afișare nume real beneficiar.
BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii
Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii