Grupul CEC Bank va implementa o platformă CRM de ultimă generaÈ›ie, fapt ce va determina o îmbunătățire majoră a soluÈ›ionării nevoilor de zi cu zi ale clienÈ›ilor noÈ™tri È™i creÈ™terea gradului de satisfacÈ›ie al acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Platforma, bazată pe tehnologia no-code, este oferită de Creatio, lider global în soluÈ›ii CRM È™i no-code.
“Suntem foarte încrezători că odată cu implementarea platformei CRM Creatio, dezvoltată pe o tehnologie modeă no-code È™i având la bază practici de top din zona serviciilor financiare, CEC Bank va oferi o îmbunătățire majoră a nivelului de satisfacÈ›ie privind serviciile oferite pe piaÈ›a bancară din România.
ConstrucÈ›ia unui parteneriat sustenabil cu clienÈ›ii noÈ™tri se bazează pe încredere, pe convenienÈ›a È™i disponibilitatea ridicată a serviciilor noastre, asigurate de un model de distribuÈ›ie hibrid, în care reÈ›eaua teritorială extinsă joacă un rol foarte important, având în vedere misiunea Băncii de a susÈ›ine creÈ™terea incluziunii financiare, mai ales în mediul rural È™i urban mic“, a declarat Gabriel Pralea, Director al DirecÈ›iei de Administrare a ReÈ›elei Teritoriale din cadrul CEC Bank.
Implementarea presupune dezvoltarea pe o infrastructură cloud a unui ecosistem integrat de 14 module, care permit gestionarea È™i dezvoltarea relaÈ›iilor cu cei peste 2,3 milioane de clienÈ›i ai Băncii, atât persoane fizice, cât È™i companii. Aceste module oferă funcÈ›ionalități extinse în domenii comerciale cheie, precum managementul activităților de vânzare, operaÈ›iuni È™i marketing.
Platforma oferă, de asemenea, capabilități de management al proceselor de business pentru automatizarea și monitorizarea fluxurilor de lucru, precum și aplicații ale modelelor specifice industriei, bazate pe AI și Machine Leaing, cu beneficii privind eficiența și productivitatea Băncii pe termen mediu și lung.
“De la susÈ›inerea unor decizii financiare majore (precum finanÈ›area unei investiÈ›ii pe termen lung) până la deservirea celor mai simple nevoi tranzacÈ›ionale, funcÈ›ionalitățile oferite de cele 14 module distincte ale platformei CRM vor permite celor peste 3.500 de utilizatori din Bancă, atât din front-office, cât È™i din centrala băncii, să fie mai eficienÈ›i în colaborarea inteă È™i implicit mai performanÈ›i în comunicarea È™i soluÈ›ionarea nevoilor de zi cu zi ale clienÈ›ilor noÈ™tri“, a adăugat Gabriel Pralea.
“Echipa Creatio este încântată să colaboreze cu CEC Bank pentru a implementa soluÈ›ia noastră modeă de CRM, bazată pe tehnologii AI È™i no-code. Acest parteneriat va permite CEC Bank să optimizeze eficienÈ›a operaÈ›ională, să simplifice procesele de lucru pentru angajaÈ›i È™i să îmbunătățească considerabil experienÈ›a clienÈ›ilor. Suntem încrezători că platforma noastră flexibilă È™i inovatoare va oferi băncii agilitatea necesară pentru a genera valoare pe termen lung, atât pentru afacere, cât È™i pentru clienÈ›ii săi”, a declarat Jason Olkowski, Chief Customer Officer, Creatio.
Despre Programul de Transformare CEC Bank
Strategia CEC Bank are în centrul său nevoile clienÈ›ilor, iar întregul program de transformare este dezvoltat în această direcÈ›ie. În cadrul Programului de Transformare, pe lângă implementarea CRM (Customer Relationship Management), mai amintim următoarele proiecte:
• FIS Quantum: o platformă modeă pentru gestionarea activităților de trezorerie È™i a bilanÈ›ului, cu noi funcÈ›ionalități dedicate clienÈ›iilor Băncii;
• ERP (platforma SAP): platforma financiar-contabilă actualizată;
• Un nou Sistem Core Banking, care va înlocui actualul Core Banking cu un sistem mode È™i robust, capabil să răspundă cerinÈ›elor de dezvoltare ale Băncii;
• Un nou Centru de Date amplasat într-o locaÈ›ie modeă, cu caracteristici de Data Center, prin care să fie asigurată reziliență operaÈ›ională.
Digitalizarea unităților teritoriale
În prima jumătate a anului curent, accesarea produselor È™i serviciilor bancare pe parcurs 100% digitalizat È™i-a continuat diversificarea, iar tehnologia cu motoare decizionale automate a fost extinsă către serviciile din unitățile teritoriale.
La nivelul unităților teritoriale, 50% din creditele de consum se acordă clienÈ›ilor persoane fizice prin fluxuri digitalizate cu răspuns rapid, în medie de 30 minute până la acordarea creditului în contul clientului. Volumul tranzacÈ›iilor de creditare persoane fizice realizate prin fluxuri digitalizate la nivel de reÈ›ea teritorială a crescut de 4,2 ori comparativ cu semestrul 1 al anului 2023.
De asemenea, față de perioada similară din 2023, în primele È™ase luni ale anului 2024 s-a înregistrat o triplare a numărului de clienÈ›i care au accesat pachete de produse È™i servicii online sau servicii de actualizare date prin fluxurile digitale (prin canale online È™i reÈ›eaua de unități teritoriale). La nivelul unităților teritoriale, 60% din pachetele accesate de clienÈ›i sunt deschise prin fluxurile digitalizate, 100% fără consum de hârtie.
CEC Bank îÈ™i propune transformarea fiecărei sucursale judeÈ›ene într-un un hub de servicii financiare bazat pe două ingrediente majore: consiliere È™i digitalizare. Aceasta permite băncii să ofere nu doar soluÈ›ii bancare personalizate, ci È™i o interacÈ›iune fluidă, simplă È™i rapidă, bazată pe integrarea tehnologiilor È™i echipamentelor de ultimă generaÈ›ie în procesele de business.
CEC Bank continuă È™i în acest an ritmul de modeizare, transformare È™i digitalizare, totodată fiind una dintre băncile care prioritizează incluziunea financiară È™i care a demarat iniÈ›iative pentru consolidarea principiilor ESG (de mediu, responsabilitate socială È™i guveanță corporativă).
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituÈ›ia financiară cu cea mai lungă tradiÈ›ie din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reÈ›ea naÈ›ională, cu peste 1.000 de sucursale È™i unități teritoriale È™i cu active de 93,23 miliarde de lei, la sfârÈ™itul semestrului I 2024.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piaÈ›a românească È™i oferă o gamă completă de produse È™i servicii persoanelor fizice, IMM-urilor È™i corporaÈ›iilor mari, prin multiple canale de distribuÈ›ie: unități bancare, reÈ›ele de ATM È™i POS, mobile banking (CEC app) È™i magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse È™i servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele È™i serviciile oferite de CEC Bank pot fi obÈ›inute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienÈ›i la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Despre Grupul CEC Bank
Grupul CEC Bank a luat ființă prin preluarea, la data de 27.07.2023, de către CEC Bank S.A., a pachetului majoritar de acÈ›iuni (99,993%) al Fondului de Garantare a Creditului Rural – I.F.N. S.A. (FGCR), alături de Ministerul Agriculturii È™i Dezvoltării Rurale.
FGCR are ca obiect principal de activitate asumarea de angajamente de garantare ÅŸi emiterea de garanÅ£ii pe seama fondurilor publice, a surselor proprii ÅŸi a oricăror alte surse pentru credite ÅŸi alte instrumente de finanÅ£are care pot fi obÅ£inute de persoane fizice ÅŸi juridice – producători agricoli ÅŸi procesatori de produse agro-alimentare, pentru realizarea producÅ£iei agricole, stocarea / procesarea produselor agricole ÅŸi realizarea obiectivelor de investiÅ£ii în aceste domenii.
FGCR acordă garanÈ›ii pe seama surselor puse la dispoziÈ›ie de Ministerul Agriculturii È™i Dezvoltării Rurale È™i în condiÈ›iile stabilite printr-o serie de acte normative. Detalii se regăsesc pe website-ul FGCR – https://fgcr.ro/
Despre Creatio
Creatio este un fuizor global soluÈ›ii software care accelerează automatizarea fluxurilor de lucru prin intermediul unor platforme flexibile È™i uÈ™or de utilizat È™i având la bază practici de top din zona serviciilor financiare. Creatio are sediul central în Boston È™i o prezență locală în 14 țări È™i colaborează cu peste 700 de integratori de sisteme globale È™i integratori locali. Partenerul de implementare al Creatio pentru platforma CRM în CEC Bank este grupul Qualysoft, prin entitățile sale din România È™i Germania.
BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii
Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii