CEC Bank adauga aplicatia de mobile banking in pachetele de cont curent

Autor:

Bancherul.ro
2016-07-21 08:35

CEC Bank isi extinde gama de produse si servicii bancare prin lansarea a doua noi pachete operationale: Pachetul “Beneficiu Plus”, destinat persoanelor fizice majore si Pachetul “Independent Plus”, dedicat tinerilor cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani, anunta banca intr-un comunicat, in care mai precizeaza urmatoarele:

In completarea pachetelor de baza, noile solutii de gestionare a lichiditatilor includ acum si serviciul CEC Bank Mobile Banking. Lansat la inceputul anului, acest serviciu reuneste principalele beneficii asteptate de clienti: simplitate, accesibilitate si tehnologie moderna.

Astfel, pachetele “Beneficiu Plus” si “Independent Plus” contin urmatoarele produse si servicii:

– Contul curent in lei;
– Cardul de debit cu circulatie internationala, ce permite tranzactii securizate pentru comert electronic prin serviciul 3D Secure si plata facturilor de utilitati in reteaua de ATM-uri CEC Bank;
– Serviciul de Internet Banking CEConline;
– Serviciul Info SMS;
– Serviciul CEC Bank Mobile Banking.

Suplimentar, Pachetul “Beneficiu Plus” include si Serviciul Direct Debit Intrabancar.

Pachetele operationale ”Beneficiu Plus” si ”Independent Plus” se adreseaza atat clientilor actuali ai bancii, cat si clientilor noi, oferind beneficii multiple: costuri reduse, documentatie simplificata, securitate sporita a tranzactiilor efectuate.

Prin serviciile Internet Banking CEConline si CEC Bank Mobile Banking, clientii beneficiaza de mobilitate, confort si securitate, dar si de economie de timp si de bani, prin reducerea cu 50% a comisioanelor percepute fata de cele standard. In plus, cu ajutorul serviciului Info SMS, clientii sunt in permanenta informati despre tranzactiile efectuate pe card si soldul disponibil, prin intermediul mesajelor primite pe telefonul mobil.

“Din anul 2015, momentul lansarii pachetelor de produse si servicii destinate clientilor persoane fizice, aproape 50.000 clienti CEC Bank au optat pentru aceasta solutie simpla, integrata si avantajoasa de gestionare a banilor. Ne bucuram sa extindem aceasta gama prin includerea noului serviciu CEC Bank Mobile Banking, o solutie de ultima generatie, eficienta si avantajoasa, ce aduce un plus de accesibilitate si siguranta in gestionarea disponibilitatilor banesti”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte Director General CEC Bank.

Mai multe detalii despre produsele si serviciile din oferta CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

TBI Bank, vândută fondului de investiții Advent

TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii

Credite BT Direct pentru pacientii Medicover

Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii

Probleme cu cardurile BRD Mastercard

Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii

Card cu OLED in editie limitata: BT Visa UNTOLD

Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii