De ce suntem atat de siguri de acest raspuns? Din simplul fapt ca prin serviciul de debit direct oferit de banci tu nu trebuie sa faci nimic pentru a-ti plati factura: banca o face in locul tau. rnrnAsadar, nu e nevoie sa te deplasezi la ghiseul unei banci sau la un ATM, nu e nevoie sa te chinui sa introduci parole, coduri de client, sume de bani si alte detalii pe calculator sau telefon daca folosesti internet sau mobile banking.rnrnNu trebuie sa faci nimic, serios! Banca iti plateste factura automat, in momentul in care o primeste de la furnizorii de utilitati, telefonie mobila, asigurari, credite, orice plata regulata.rnrnUn alt avantaj important al debitului direct: scapi nu doar de drumuri ci si de griji! De cate ori ati uitat sa platiti o factura? Sau poate ca nici macar nu ati vazut-o, daca ati lipsit mai mult de acasa sau s-a ratacit din diverse motive.rnrnFireste ca in acest fel evitam probleme ce pot aparea in urma neachitarii facturilor la timp: penalitati de intarziere sau chiar intreruperea functionarii serviciilor.rnrnAm mai adauga, in final, un avantaj mai putin evident al debitului direct, dar foarte important: formarea unui comportament de plata responsabil, adica respectarea termenelor contractuale, fapt care aduce clientului beneficii pe termen lung: in istoric de plata pozitiv, atat in ceea ce priveste achitarea facturilor de telefonie, curent sau gaze, cat si a ratelor de banca, este apreciat tot mai mult de catre companii si banci, atunci cand clientii solicita innoirea contractelor sau incheierea altora noi.rnrnDin pacate, romanii mai inca mult pana sa devina constienti de avantajele apelarii la serviciile de plata automata a facturilor: un sondaj recent arata ca peste 90% dintre romani prefera in continuare plata in numerar pentru achitarea facturilor.rnrnProbleme?rnrnProbabil ca va intrebati ce se intampla atunci cand nu aveti suficienti bani in cont pentru achitarea facturii sau pur si simplu nu doriti sa platiti o factura sau vreti sa o platiti la alta data.rnrnNicio problema! Cu un simplu telefon la banca se poate rezolva problema, fireste! Anulati plata facturii automate prin debit direct pentru o luna sau o anumita perioada, urmand sa reveniti la normal atunci cand veti fi rezolvat problemele!
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
„Doresc sa știu dacă cineva a făcut rate pe numele meu,cum pot afla? Am fost la un interviu de angajare la care au cerut copii după acte. Nu ne-am înțeles... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„In cat timp ar trebui sa primesc un raspuns la o cerere de refinantare? Cat dureaza procesul de analiza la BT?”, intreaba un cititor. RASPUNS Stimate domn, Raspunsul la o... detalii