“Sunt pensionara si primesc pensia pe un card Raiffeisen. In data de 13 februarie am vrut sa scot 200 de lei de la un ATM al bancii BRD, dar nu mi-a dat niciun ban, insa de pe card mi i-a luat, am mai ramas cu 20 de lei. Am facut reclamatie al BRD, dar m-au trimis la Raiffeisen, care mi-a dat termen 6 martie pentru solutionarea contestatiei. Va rog sa ma ajutati sa obtin mai repede banii, daca este posibil”, s-a plans o cititoare a site-ului Reclamatiibanci.ro, dedicat educatiei financiare si rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora.
Raspuns:
Stimata doamna,
Am trimis reclamatia dumneavoastra la Raiffeisen Bank, cu rugamintea de a rezolva cat mai repede problema, si am primit urmatorul raspuns:
“Clientei i-au fost returnati astazi (6 martie) banii, desi nici noi nu am primit inca raspuns de la BRD. (nu a primit banii de la ATM BRD). A fost anuntata prin SMS ca are banii disponibili in cont.”
Din pacate, perioada de 3 saptamani pentru rezolvarea unei astfel de reclamatii este destul de mare, mai ales in cazul pensionarilor care nu dispun de alte resurse pentru traiul zilnic decat pensia lunara.
Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam!
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
„Doresc sa știu dacă cineva a făcut rate pe numele meu,cum pot afla? Am fost la un interviu de angajare la care au cerut copii după acte. Nu ne-am înțeles... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„In cat timp ar trebui sa primesc un raspuns la o cerere de refinantare? Cat dureaza procesul de analiza la BT?”, intreaba un cititor. RASPUNS Stimate domn, Raspunsul la o... detalii