Cardurile si POS-urile Libra Bank nu functioneaza in acest moment, a anuntat banca, in urma cu o ora, in jurul orei 17:
“Vă informăm că întâmpinăm o problemă tehnică legată de utilizarea cardurilor și POS-urilor Libra Internet Bank.
Lucrăm deja pentru o remediere cât mai rapidă a situației.
Vă mulțumim pentru înțelegere!”, a anuntat banca, pe Facebook.
Clientii bancii au reclamat ca nu au putut plati cu cardul la comercianti:
“Pe mine personal m-ati pus intr-o situatie foarte jenanta … Am toate cardurile la voi si eram sa imi platesc nota de plata la restaurant…”
ACTUALIZARE
Banca a anuntat ca problema a fost rezolvata, in jurul orei 18,30:
“Situația a fost remediată. Începând cu ora 18:10, cardurile si POS-urile băncii funcționează normal. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri!”
"Ca urmare a gestionării procesului de reclamații cu promptitudine, precum și a manierii proactive de înlăturare a cauzelor care pot provoca nemulțumiri din rândul clienților, numărul de reclamații a crescut... detalii
"Sunt client Libra Bank si am facut un transfer international din contul meu personal de euro (bani obtinuti din vanzarea apartamentului meu din Bucuresti, bani virati tot in LibraBank).A doua zi mi... detalii
Libra Bank anunta ca opreste sistemul informatic timp de trei zile, intre 29 noiembrie si 2 decembrie:UPGRADE informatic: 29 noiembrie – 2 decembrieVa informam ca aplicatiile noastre de mobile&internet banking... detalii
In 2021, Libra Internet Bank a continuat sa fie un finantator important al economiei romanesti, cu aproape 4 miliarde lei credite noi acordate pe parcursul anului, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii