ACTUALIZARE
CEC Bank a anuntat, la ora 18:30, ca problema nefunctionarii cardurilor de pe parcursul zilei a fost remediata:
“Vă informăm că problemele au fost remediate și tranzacțiile cu cardurile CEC Bank funcționează normal atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți.
Vă mulțumim pentru înțelegere și le cerem scuze încă o dată clienților noștri pentru disconfortul creat!”
Anuntul CEC Bank de la ora 16:
În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care ne cerem scuze clienților noștri pentru disconfortul creat, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.
În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităților sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepții în unele agenții). Lista cu toate unitățile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii, la adresa: https://www.cec.ro/sucursale
Clienții băncii vor fi informați imediat ce problemele vor fi remediate.
BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii
Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii
În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii