CEC Bank isi informeaza clientii ca, incepand de vineri 27.01.2017 ora 20:00 si pana duminica 29.01.2017 ora 12:00, va derula operatiuni de modernizare a infrastructurii informatice, interval in care este posibil sa apara scurte intreruperi in functionarea sistemului de carduri, a serviciilor Internet Banking si Mobile Banking.
In aceasta perioada, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi functionala.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente si le stam la dispozitie clientilor nostri la telefon 0.800.800.848, pentru asistenta sau informatii suplimentare.
Nu există comentarii pentru această știre.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii