Cardurile Bancpost vor mai putea fi folosite doar pana la 1 ianuarie 2019

Autor:

Bancherul.ro
2018-12-12 18:22

Cardurile Bancpost vor mai putea fi folosite doar pana la 1 ianuarie 2018, pentru ca in 31 decembrie 2018 va avea loc integrarea Bancpost in Banca Transilvania (BT), anunta banca intr-un comunicat.

Din 3 ianuarie 2019, fostii clienti Bancpost vor putea folosi cardurile primite de la BT.

Comunicatul Bancii Transilvania (BT)

Clienții Bancpost au la dispoziție patru modalități pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, şi anume:

 Apelând una dintre echipele Call Center ale celor două bănci:

o BT: 0800 800 881; +040 264 30 80 50; btbancpost@btrl.ro;

o Bancpost: 0800 110 200 sau 021 30 20 789, infocenter@bancpost.ro – contacte valabile până în 2 ianuarie 2019, inclusiv.

 Trimițând un SMS cu textul CARD la numărul 1834;

 De la sediile Băncii Transilvania;

 Din informarea primită poştal, la domiciliu.

Cardurile BT pentru clienții Bancpost au fost distribuite la începutul lunii octombrie a.c. către cele aproape 500 de sedii ale Băncii Transilvania, spre o parte dintre unitățile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.

Cardurile BT pot fi folosite de clienții Bancpost începând cu 3 ianuarie 2019:

 Odată cu intrarea în posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Băncii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.

 Cardurile Bancpost vor putea fi folosite până inclusiv în 1 ianuarie 2019.

Detalii despre carduri şi alte produse şi servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clienții Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Băncii Transilvania, accesând www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.

Integrarea Bancpost în Banca Transilvania este în derulare, iar până la finalul anului activitatea celor două bănci este separată.

Fuziunea BT – Bancpost va avea loc în 31 decembrie 2018.

 

Comentarii

Iulia

cont BRD inactiv, genereaza datorii

Cu o problema similara ma confrunt si eu tot cu odioasa banca BRD. Am ajuns la ei pentru a-mi deschide un cont nou pentru virarea salariului si am constat ca am pana acum 50 RON datorii pentru administrarea contului. Vorbim de un cont inactiv de ani de zile, fara linie de credit. Cu groaza astept telefonul prin care o sa imi transmita rezultatul calculului lor. Exista vreo posibilitate sa pot sa contest aceste sume abuzive, tinand cont ca nu am nici un fel de instiintari? Inteleg ca nu am ajuns la Biroul de Credit pentru ca nu este un credit propriu zis. DAR, este tot o datorie care se mareste pe masura ce trece timpul.

Adriana

cont inchis, redeschis abuziv la Raiffeisen

Am inchis contul de Raiffeisen acum multi ani (cred ca mai mult de 5 ani). De curand am primit de la ei un email GDPR si le-am trimis un raspuns ca sa le spun ca nu mai sunt de foarte multa vreme clientul lor si ca e ok sa ma scoata din lista de corespondenta. Spre marea mea surprindere primesc un mail in care mi se spune ca la ei figurez cu cont activ. In toata aceasta perioada nu am efectuat nici o tranzactie prin banca si nici banca nu m-a notificat in vreun fel ca as fi client activ, stiu si in ce agentie am inchis contul si predat talken-ul. Multumesc

Adrian

Este plina lumea de lenosi

Dar de ce sa inchida un cont inactiv ... pentru ca titularului ii este lene sa-l inchida ??? Si dupa aia sa vina titularul si sa faca gura ca i-a inchis contul fara sa ceara ???

gabrielle

Re: Adrian

Dragul nostru postac, Cand ai pe cineva cu varsta de peste 70 de ani, care se deplaseaza foarte greu, si care are deschis cont BRD in alta localitate si face parte din categoria celor cu risc letal la infectia cu COVIND19, as sa te vad cum rezolvi aceasta situatie ??? Cred lenea la care faci referire este si a caci nu te-ai deranjat sa gandesti ca sunt si alte situatii exceptionale.

Dumitru

Cont zero

Conturile trebuiesc inchise de catre banca cu atentionare in contract ca se inchid dupa 6 luni sa zicem. Sau cand s-a deschis cintul sa fii intrebat daca il mai folosesti vreodata sau daca doresti sa il inchizi. Normal ca banca merge mai departe cu comisioanele ca nu e fraiera, fraierii suntem noi ca nu stim si ne trezim cu cont pe zero fara sa fim atentionati ca avem datrii de intretinere a contului. Raiffeisen mi-a creat multe multe probleme, nu voi mai fi clientul lor niciodata, am facut un singur transfer si ma atentioneaza dupa un an ca am de plata la un cont pe zero.

Nicoleta

Re:

Eu am avut anii trecuti un cont la o banca pe care am vrut sa-l inchid si am fost nevoita sa merg la sucursala de mai multe ori ca sa platesc nu stiu ce taxe, de 2 lei sau mai mici; si dupa ce plateam, ma sunau sa-mi spuna ca iar mai am ceva restant. Daca nu aveam timp sa ma tot plimb, ramaneam si azi cu el activ......

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

E-mailuri care par de la BCR sunt tentative de frauda

BCR isi avertizeaza clientii cu privire la existenta unor e-mailuri (vezi foto) care par a fi trimise de BCR, insa de fapt sunt tentative de frauda prin phishing (pescuirea datelor... detalii

Platile standard, procesate cu intarziere la toate bancile

Platile standard, nu si cele instant, sunt procesate cu intarzieri, din cauza unei probleme generale care afecteaza toate bancile, a anuntat Libra Bank, pe Facebook: "Din cauza unei probleme generale... detalii

Platile online cu cardurile Libra nu functioneaza (actualizat)

Platile online cu cardurile Libra Bank si cele prin intermediul sistemului online de plata LibraPay au probleme de functionare, a anuntat banca pe Facebook, in urma cu o ora: "Întâmpinăm... detalii

Aplicatia George BCR va functiona doar pe telefoane iPhone cu iOS minim 16

BCR si-a anuntat clientii ca aplicatia sa de mobile banking, George, va functiona doar pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS minim 16. In prezent, aplicatia BCR poate fi... detalii