BT ofera firmelor o noua solutie pentru administrarea cardurilor prin telefon: BT Visual Help

Autor:

Bancherul.ro
2019-10-24 15:00

Banca Transilvania extinde opțiunea de self-banking BT Visual Help pentru clienții companii, aşa încât aceştia îşi pot gestiona de acum înainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Prin BT Visual Help, dacă un client apelează numărul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmează paşii indicați în mesajul înregistrat şi accesază linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzacționare pe card, îşi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia.

De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau
trimite de la/către echipa Call Center diverse fişiere în timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce facilitează soluțiile rapide.

Lansată la Banca Transilvania în aprilie a.c. datorită parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, opțiunea este deja disponibilă pentru clienții persoane fizice.

CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care BT colaborează pentru a oferi noi experiențe digitale clienților.

Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.

„Ne bucurăm să extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au încurajat foarte mult rezultatele obținute de la lansare: peste 50.000 de clienți persoane fizice au apelat la BT Visual Help în decurs de şase luni. Împreună cu CallVU vom continua în perioada următoare lansarea de opțiuni noi pentru clienții noştri”, afirmă Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Focusul Băncii Transilvania pentru a inova şi lansa noi servicii pentru clienți este o experiență foarte plăcută pentru noi. Suntem bucuroşi să fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea şi lansarea de soluții inovative împreună cu banca”, declară Ori Faran, Chief Executive Officer – CallVU.

 

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cererile de transfer de bani prin Whatsapp, Telegram, Messenger sunt fraude

In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii

Un telefon sau mesaj care pare de la banca poate fi frauda

Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii

Cererea unui ajutor in bani poate fi o inselaciune

BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii