BRD anunta ca retrage din oferta cecurile in valuta si operatiunile prin contact center, fara a motiva decizia:
Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele servicii adresate clienților persoane fizice:
CECURI ÎN VALUTĂ
– Remitere la încasare a cecurilor bancare;
– Emitere cecuri trașe asupra Societe Generale;
– Plata în numerar a cecurilor de călătorie;
OPERAȚIUNI SUBSCRISE PRIN CONTACT CENTER
– Viramente intrabancare și interbancare în RON și valută;
– Schimburi valutare între conturile care aparțin Abonatului în calitate de titular;
– Plăți facturi doar din contul curent în RON;
– Constituire și lichidare depozite la termen, prin transfer dintr-un sau către un cont curent deschis pe numele titularului;
– Transmitere extrase de cont via e-mail;
– Setare și modificare condiții contractuale pentru serviciile Plăți Programate / Simplis Facturi / Simplis Debit aferente conturilor curente deschise la BRD;
– Transmitere token digipass.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii