BRD publica recomandari de securitate clientilor care vor sa utilizeze aplicatia de internet banking mybrdnet:
Recomandari de securitate
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta
Cate reclamatii a primit BRD de la clienti in anul 2023 si cum au fost solutionate? Cate dintre litigiile cu clientii au fost solutionate amiabil prin intermediul CSALB (Centrul de... detalii
BRD a publicat pe site o informare privind solutiile oferite clientilor ale caror rate la credite au crescut din cauza dobanzii variabile:Sfaturi financiareSoluții BRD în cazul în care ai un... detalii
Aplicatia YOU BRD va fi indisponibila timp de 2 ore in aceasta seara, timp in care banca va derula o operatiune de mententanta, a anuntat BRD:"În această seară, timp de... detalii
Informatiile publicate de BRD privind procedura de mutare a unui cont la o alta banca:Serviciul de Schimbare ConturiGhid privind transferul relaţiilor de cont curent destinat clienţilor Persoane FiziceAcest ghid conţine paşii... detalii