BRD Societe Generale a anuntat ca are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD, care nu poate fi accesata de utilizatori.
Iata anuntul BRD, postat pe pagina sa Facebook, in jurul orei 16:
“Stimați clienți,
Momentan, o parte dintre utilizatorii serviciilor de Internet și Mobile Banking, MyBRD Net si MyBRD Mobile, întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor.
Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor disfuncționalități în accesarea serviciului.
Vă cerem scuze pentru inconvenientele generate și vă mulțumim pentru înțelegere. Vă vom ține la curent cu evoluția situației.”
ACTUALIZARE
In jurul orei 17, BRD a anuntat ca “situația a fost remediată, accesul la serviciile MyBRD se face acum în mod normal. Vă mulțumim pentru răbdare!”
BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii
Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii
În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii