BRD Societe Generale a anuntat ca are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD, care nu poate fi accesata de utilizatori.
Iata anuntul BRD, postat pe pagina sa Facebook, in jurul orei 16:
“Stimați clienți,
Momentan, o parte dintre utilizatorii serviciilor de Internet și Mobile Banking, MyBRD Net si MyBRD Mobile, întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor.
Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor disfuncționalități în accesarea serviciului.
Vă cerem scuze pentru inconvenientele generate și vă mulțumim pentru înțelegere. Vă vom ține la curent cu evoluția situației.”
ACTUALIZARE
In jurul orei 17, BRD a anuntat ca “situația a fost remediată, accesul la serviciile MyBRD se face acum în mod normal. Vă mulțumim pentru răbdare!”
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii