Problema e foarte simpla, dar si foarte mare: unii clienti ai bancii asteapta foarte mult, adica zeci de minute sau chiar o jumatate de ora sa le raspunda cineva la telefon.
Frustrarea e si mai mare cand ai o problema urgenta, dar pentru care nu ai o linie dedicata.
Alte banci, precum Banca Transilvania, si-au imbunatatit comunicarea cu clientii introducand roboti, chat-uri, facebook, skype si alte canale moderne de comunicare cu clientii.
Numerele de telefon ale BRD sunt:
+4 021 302 61 61
+4 021 302 61 63
*22622
0800 803 803 doar in reteaua Telekom
Nu există comentarii pentru această știre.
Dupa sustinerea criptomonedelor de Donald Trump in America, monedele virtuale sunt promovate acum pe Facebook si de un important influencer, vedeta TV Dan Negru: „Porsche-ul lui David Popovici mi-a amintit... detalii
Dobanda de politica monetara a Bancii Nationale a Romaniei (BNR) va ramane la 7% pana la finalul lui 2023, prognozeaza economistii Erste Bank.
Principiul Pareto, cunoscut ca regula 80/20, se traduce în afaceri astfel: 80% din vânzări vin de la 20% din clienți.Orice țară are o populație Pareto: 20% dintre cei cu veniturile cele mai mari.Aceștia sunt cei mai valoroși consumatori, având o pondere disproporționată ca nivel al vânzărilor din mai toate domeniile.
Cum ar putea arata o intalnire cu un angajat BRD intr-o unitate a bancii, conform pozei de pe site-ul BRD, de la acest link.