BCR are un nou site, cu un design modern, orientat pe verticala si cu fotografii mari, dar care nu aduce ceva important in plus fata de vechea versiune.
BCR isi prezinta noul site ca fiind “mai precis, mai eficient, mai practic! E precis cand cauti un ATM si rapid cand cauti un raspuns”. Cautarea unui ATM sau a unei unitati BCR se face cu ajutorul hartilor Google, iar la cautarea cuvintelor pe site apar linkuri catre paginile care contin cuvintele cautate, de asemenea dupa modelul Google.
In concluzie, noul site BCR nu aduce nimic nou in afara de design, ceea ce da de gandit cu privire la inovatia si potentialul serviciilor bancare online.
Cel putin un element isi face simtita lipsa din noul site BCR: lipsa interactivitatii cu clientii sau potentialii clienti. De exemplu, daca vrei sa faci o reclamatie pe site-ul BCR si vei introduce acest cuvant la cautare, o fata trista iti spune “incearca alta cautare…”
Pe site-ul BCR exista insa un formulat de “sugestii”, eufemismul reclamatiilor, undeva in coada paginii cu datele de contact.
Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii
Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii
Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii