Banca Comercială Română anunță că, în perioada Sărbătorilor de Paște, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială.
Unitățile BCR şi centrele de afaceri corporate, în schimb, nu vor fi deschise în perioada 18-21 aprilie.
Excepție fac unitățile din centrele comerciale Polus Cluj, IKEA Timişoara, Timişoara Shopping City, Park Lake București, IKEA Pallady București, Iris Titan București, Mall Plaza București, Mall Băneasa şi IKEA Băneasa București, care vor funcționa după programul acestora, în general între 10:00 și 20:00.
Serviciile bancare online prin George rămân disponibile permanent, iar clienții vor putea efectua majoritatea tranzacțiilor curente, printre care:
BCR este disponibilă non-stop și prin telefon, la *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS sau +4.021.407.42.00 pentru apeluri internaționale. De asemenea, va fi disponibil în toată perioada Sărbătorilor și serviciul digital de asistență video, în fiecare zi, între orele 8:30 și 22:00, la care orice client va putea obține o paletă largă de servicii, de la Coaching financiar gratuit, până la produse de economisire, asigurare, pensii private, credite de nevoi personale, deschidere cont curent, inclusiv pentru copii, pecum și suport în utilizarea aplicației George, și în derularea operațiunilor fără numerar.
ATM-urile și mașinile multifuncționale BCR din zonele de Easy 24 Banking vor fi alimentate și sunt operaționale permanent pentru:
E bine de știut că BCR oferă non-stop și Zonele Easy 24 Banking, amenajate în cadrul multor unităţi BCR. Disponibile 24 de ore din 24, acestea sunt 100% automatizate, fiind dotate cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar pentru orice posesor de card bancar. Detalii despre amplasarea lor în rețeaua BCR găsiți aici: https://www.bcr.ro/ro/retea-unitati
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română anunță că, în perioada Sărbătorilor de Paște, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială. Unitățile BCR şi centrele de... detalii
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii