Banca Transilvania si-a premiat castigatorii campaniei “Aniversare cu premii!”

Autor:

Bancherul.ro
2009-02-13 08:04

Campania BT “Aniversare cu premii!”, desfăşurată între 18 noiembrie 2008 şi 31 ianuarie 2009, a ajuns la final. Au fost desemnaţi, prin tragere la sorţi, câştigătorii – inclusiv beneficiarul marelui premiu. In plus, rezultatele promoţiei sunt remarcabile, ca număr de persoane care şi-au constituit depozite la Banca Transilvania. rnrnMarele premiu, o maşină de teren, va ajunge la ConstanţarnVictor Borş, client al Sucursalei BT Constanţa, a câştigat marele premiu. El a fost prezent azi la Cluj-Napoca, pentru a intra în posesia maşinii şi pentru a se întâlni cu echipa BT.rnrnA fost desemnată, tot prin tragere la sorţi, şi cea de a treia serie de câştigători ai campaniei aniversare. Aceştia, clienţi BT din toate zonele ţării, vor intra în posesia a câte 500 EUR: Sergiu Goia, Clara Feher, Eugenia Roman şi Livius Motreanu (Cluj-Napoca), Mirela Cojocaru, Daniel Munteanu şi Elena Neacşu (Bucureşti), Maria Stănuţ (localitatea Moara, judeţul Suceava), Bogdana Pop (Satu Mare), Florin Poenaru (Roman), Ana Tulcan (Chişineu-Criş), Silvia Maxim (Botoşani), Gheorghe Ionescu (Arad), Elena Marinescu (Odobeşti), Gheorghe Gheorghiţă (Craiova), Elena Axinte (Focşani), Lucica Zaharia (Braşov) şi Levent Abdula (Constanţa). rnrnPeste 142.000 de clienţi au îndeplinit criteriile de eligibilitate ale campaniei “Aniversare cu premii!” rnrnNu mai puţin de 142.000 de persoane s-au încadrat în cerinţele promoţiei Băncii Transilvania. Pentru a participa la tragerea la sorţi, condiţia era ca aceştia să deţină un card de debit BT sau / şi să fie abonaţi la BT 24 – Internet Banking şi să aibă un depozit la BT, pe care să-l păstreze până la prima scadenţă sau minim 3 luni de la constituire – în cazul în care se opta pentru Contul MARit sau Economii la vedere. Clienţii BT beneficiază de dobânzi atractive la depozite, gratuitate – în primele 6 luni – a serviciului de Internet Banking BT 24 şi de cele mai mici comisioane de pe piaţă la cardurile de debit emise de Banca Transilvania.rnrnCampania “Aniversare cu premii!” se încadrează în acţiunile iniţiate de Banca Transilvania, pentru a marca cei 15 ani pe piaţă şi pentru a-şi răsplăti, cu această ocazie, clienţii fideli. rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BT finanteaza un parc fotovoltaic al Simtel

Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Pay with BT Pay, disponibilă pe 30.000 de site-uri și aplicații

Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii