BANCI | Profil

Banca Transilvania emite primul card romanesc prietenos cu mediul

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-08-04 21:54

 Primul card din România prietenos cu mediul este cardul de debit Visa Classic, emis de BT şi produs de IDEMIA.

 Transformarea portofoliului de carduri Visa Classic în unul eco-friendly înseamnă reducerea amprentei de carbon cu 36%.

 BT şi-a propus ca până în 2022 toate cardurile nou emise să fie eco-friendly.

 Până în 2025, aproape întregul portofoliu de carduri BT va fi din plastic reciclat şi elemente biodegradabile.

Banca Transilvania are de acum înainte în portofoliu carduri prietenoase cu mediul, realizate din plastic reciclat şi elemente biodegradabile. Primul card eco-friendly din România este cardul de debit BT Visa Classic, realizat în colaborare cu IDEMIA, lider global în identitate augmentată și în industria tehnologiilor inovatoare de plăţi.

Într-o primă etapă vor fi emise în această versiune cardurile noi, iar ulterior vor fi şi cele reemise ca urmare a expirării cardului.

Noua variantă păstrează toate funcţionalităţile cardului existent – de la acces la contul curent în lei, la plăţi contactless.

Banca Transilvania a început cu Visa Classic transformarea portofoliului de carduri pentru că este cel mai întâlnit card în rândul clienţilor săi, cu peste 2,9 milioane de carduri în circulaţie.

Transformarea acestui portofoliu în unul eco-friendly înseamnă reducerea amprentei de carbon cu 36%. Tot pentru protejarea mediului şi reducerea consumului, BT va înlocui cardurile existente cu variante din plastic reciclat pe măsura expirării, şi nu înainte de acest moment.

Banca şi-a propus ca până în anul 2022 toate cardurile emise să fie eco-friendly, astfel încât până în 2025 aproape întregul portofoliul de carduri BT să fie din plastic reciclat şi elemente
biodegradabile.

De asemenea, banca va continua să încurajeze folosirea cardurilor digitale prin BT Pay şi alte instrumente alternative de plată. În prezent, 1 din 2 carduri BT sunt inclusiv în format digital, iar trendul este în creştere.

“Ne bucurăm să marcăm o nouă premieră pe piaţă. Prin transformarea cardurilor într-o versiune prietenoasă cu mediul contribuim la reducerea impactului negativ asupra acestuia. Infrastructura şi obiceiurile de plată nu permit deocamdată să avem doar carduri digitale, însă ne bucurăm să avem la Banca Transilvania suportul fizic într-o formă eco-friendly, în perioada de tranziţie spre un mediu 100% digital. Este un pas esenţial pentru noi, ca lider al pieţei cardurilor, în susţinerea implementării economiei circulare, pornind de la cel mai mare portofoliu de carduri, Visa Classic”, declară Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development, Banca Transilvania.

„IDEMIA este mândră că este un partener pe termen lung al Băncii Transilvania și că îi susține obiectivele de sustenabilitate cu soluțiile noastre GREENPAY, oferind noi produse și servicii mai ecologice, în conformitate cu cererea în creştere a consumatorilor pentru astfel de produse. Migrarea către plasticul reciclat reduce risipa de plastic, economisește energie, limitează consumul de petrol și reduce emisiile de gaze cu efect de seră, pentru a contribui la atenuarea încălzirii globale și la
reducerea poluării aerului, care este una dintre cele mai presante probleme ale lumii noastre moderne”, afirmă Tomas Kovarik, Vicepreședinte CEE & CIS, Financial Institutions, IDEMIA.

Soluțiile GREENPAY ale IDEMIA permit folosirea responsabilă a resurselor și vizează reducerea utilizării plasticului din PVC la fabricarea cardurilor, minimizând impactul asupra mediului și
poluarea.

Prin banking la distanţă pentru persoane fizice şi companii, Banca Transilvania oferă o serie alternative de green payments, prin care contribuie la incluziunea financiară a românilor şi la
scăderea amprentei de carbon. Cele mai multe sunt în aplicaţiile BT Pay, NeoBT şi BT Visual Help, şi anume: accesul la cardurile digitale înainte de a fi primite fizic (BT Pay); deschidere de cont curent online şi emitere de card online (NeoBT), cu semnătură digitală; obţinerea extraselor de cont în format electronic; primirea prin SMS a PIN-urilor/codurilor de activare a cardurilor etc.

BT este liderul pieţei cardurilor din Romania, cu o cotă de piaţă de aproximativ 23%.

Taguri: BT  Banca Transilvania  banca  Visa  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Clientii Revolut cauta alte aplicatii pentru a scapa de popriri

Clientii Revolut cauta alternative de aplicatii bancare pentru a-si muta banii din Revolut, pentru a scapa de popriri. Revolut se transforma, din luna decembrie in susursala a bancii din Lituania, astfel ca pana la finalul anului va schimba toate conturile celor 4 milioane de clienti din detalii

Patria Bank isi majoreaza puternic profitul

Rezultatele financiare inregistrate de Patria Bank la 30 septembrie 2024 prezinta un profit net de 27,4 milioane lei aferent primelor 9 luni ale anului in curs, reprezentand o crestere de 82% fata de aceeasi perioada a anului precedent, rezultat care incorporeaza noua taxa pe cifra de afaceri de detalii

Banca Transilvania: platile de Black Friday au crescut cu 23%

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacții/zi, +23% față de Black Friday 2023, anunta banca intr-un detalii

Alpha Bank va fi preluata de Unicredit

Fuziunea prin absorbție a Alpha Bank România S.A. în cadrul UniCredit Bank S.A. este estimată a avea loc în a doua parte a anului 2025, Unicredit urmand sa devina a treia mare banca din Romania. UniCredit S.p.A. („UniCredit”) și detalii

 



 

Ultimele Comentarii