Banca Transilvania amână modificarea comisioanelor la operatiunile cu numerar, conform unui comunicat al bancii:
Având în vedere informațiile apărute în spațiul public, referitoare la faptul că Banca Transilvania a mărit comisioanele la anumite operațiuni cu numerar, menționăm:
– BT are printre cele mai mici comisioane la procesarea numerarului, atât în cazul persoanelor fizice, cât și pentru companii.
– BT are cea mai mare rețea de ATM-uri din România (1.850, din care peste 1.000 sunt amplasate în localități mici și medii, inclusiv din zona rurală), peste 500 de unități (care aproape toate) procesează cash și o rețea de acceptare formată din peste 120.000 de terminale POS.
– BT a crescut numărul de bancomate și a menținut numărul unităților care operează cash, în condițiile în care multe bănci au decis să limiteze aceste operațiuni, ajungând astfel să proceseze peste 100 de miliarde de lei anual.
– Între ajustarea comisioanelor aplicate de BT și măsurile fiscale anunțate recent (privind limitarea operațiunilor cu numerar) – nu există nicio legătură. Măsurile BT au fost discutate și analizate intern cu mult timp în urmă, în condițiile în care timp de trei ani nu au existat majorări, iar costurile de procesare pentru numerar și mentenanța aparatelor folosite au crescut constant.
– Cu toate că tendința în piața bancară și în lumea civilizată, în general, este de a limita operațiunile cu numerar, BT va continua să susțină un ecosistem puternic de gestionare al banilor românilor, menținând în siguranță tranzacțiile în numerar. Astfel, BT va continua investițiile susținute în capacitățile de procesare a numerarului.
Totuși, BT a decis să amâne, pentru moment, orice creștere a comisioanelor la operațiunile cu numerar.
BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii
Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii
În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii