Banca Romaneasca dubleaza comisionul de retragere numerar la ghisee

Autor:

Bancherul.ro
2021-01-10 16:32

Banca Romaneasca va majora, din 22 februarie 2021, nivelul comisionului perceput clientilor persoane fizice pentru retragerile de numerar la ghiseele bancii de la 0,5% minim 5 lei cat este in prezent la 1% minim 15 lei.

Pentru retragerile de numerar in valuta, comisionul ramane 0,5%, dar suma minima creste de la 3 la 5 euro.

Banca face mai mari si alte comisioane, de la aceeasi data:

– Comisionul pentru transferuri intrabancare in valuta la ghisee si prin internet/mobile banking creste de la 1 euro la 3 euro;

– Comisionul pentru transferuri interbancare la ghisee in lei si euro cu valori intre 500 si 50.000 de lei creste de la 15 lei la 18 lei, iar pentru sume de peste 50.000 de lei si urgente de la 25 la 35 de lei.

– In cazul transferurilor prin internet si mobile banking, prin aplicatia e-bancamea, comisioanele pentru transferuri in lei si euro pentru sume intre 500 si 50.000 de lei se majoreaza de la 10,5 lei la 12,6 lei iar in cazul sumelor de peste 50.000 de lei si urgente de la 17,5 lei la 24,5 lei.

– Eliberarea unui extras de cont la ghiseul bancii sau trimiterea extrasului prin e-mail la cererea clientului va costa 25 de lei fata de 5 lei, pentru o perioada mai mica de 3 lui si 40 de lei pentru o perioada mai mare de 3 lui.

– Inchirierea unui casete de valori de talie mica nu va mai costa 4,17 euro+TVA/luna si garantia de 15 euro si 50 de lei +TVA pe lulna si garantie de 200 de lei. Caseta medie va costa 70 de lei+TVA/luna si garantie de 300 de lei, iar cea mare – 90 de lei+TVA/luna si garantie de 350 de lei.

– Un comision de 60 de lei a fost introdus pentru eliberarea de diverse adrese;

Banca Romaneasca va majora si unele comisioane pentru carduri, astfel:

– comision de 10 lei pentru livrarea cardurilor de debit la domiciliul clientilor si 15 lei pentru cardurile de credit;

– comisionul de conversie valutara va fi 2%, indiferent de tipul cardului;

Banca Romaneasca mai precizeaza ca platile online cu cardul se vor face prin autentificare biometrica in aplicatia BROM Pay sau prin doua parole: una statica si codul 3D Secure.

Parola statica este formata din ultimele 6 cifre din CNP, in cazul clientilor rezidenti, respectiv ultimele 6 caractere ale numarului de pasaport/document de identitate in cazul clientilor nerezidenti, parola care va fi schimbata la primta tranzactie.

Clientii bancii care nu sunt de acord cu noile comisioane au dreptul sa denunte in mod unilateral contractul, gratuit, fara invocarea unui motiv, in orice sucursala Banca Romaneasca sau prin e-mail: contact@brom.ro, pana la data de 22.02.2021.

Daca pana la aceasta data banca nu va fi informata cu privire la refuzul aplicarii noilor comisioane, modificarile vor fi considerate acceptate de clienti.

Vezi aici informarea publicata de Banca Romaneasca.

Comentarii

popescu

DREPTURILE CONSTITUTIONALE ALE CETATENTILOR

Sunt in continuarea incalcate atata timp cat Curtea Constitutionala a decis ca reprezinta impreviziune contractele de credit a caror valuta s-a devalorizat cu peste 52%, iar contractele de credit nu sunt re-echilibrate cu clientii. Impreviziunea constatata numai tine de veniturile pe care le castiga in momentul de fata, de situatia financiara a acestora pentru ca s-ar intra in zona de discriminare..... Asta este de DNA si probabil daca BNR nu sesizeaza bancile cu privire la respectarea acestor prevederi si re-echilibrarea cat mai rapida a cestor contracte in CHF va fi considerata partinitoarare fata de banci si atunci ce rost are sa mai fie supravegheate acestea atata timp cat pot sa faca tot ce-si doresc. Aveti juristi la BNR si ar fi bine sa analizeze deciziile Curtii Constitutionale pana nu e prea tarziu ....

cosming

mda

Oare cate contracte de credite sunt in instante in diferite procese si cate sunt la CSALB ? Dupa ce aflam raspunsul la aceasta intrebare o sa vedem si cat de important si eficient e CSALB.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Aplicațiile BT Pay și BT Go înlocuiesc BT24 și NeoBT

BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Banca Transilvania introduce inteligența artificială în BT Pay

Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii

De cine este detinuta Garanti BBVA Romania?

Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii