Banca Carpatica si-a schimbat sediul social

Autor:

Bancherul.ro
2016-07-07 14:41

Anunt Banca Carpatica:

Vă aducem la cunoştinţă faptul că, începând cu data de 6.07.2016, Banca Comercială Carpatica S.A. şi-a schimbat sediul social la adresa:

Bucureşti, Str. Brezoianu Ion, Actor, nr. 31, Et. 1, 2 şi mansardă, cod poştal 010131.

Alte elementele de identificare şi contact sunt: număr telefon 021 311 5304, număr fax 021 313 3044, e-mail: centrala@carpatica.ro.

Recomandăm partenerilor, clienţilor şi colaboratorior să utilizeze datele de idenfiticare actualizate pe orice document emis către Banca Comercială Carpatica.

Pentru detalii privind serviciile şi produsele băncii, vă aşteptăm în unităţile noastre, de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:30, sau la Serviciul Clienţi – TelVerde 0800.807.807 (număr apelabil gratuit din orice reţea naţională de telefonie fixă şi mobilă), serviciu disponibil de luni până vineri, între orele 09:00 – 19:00.

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii