Aviva si Alico Asigurari isi schimba numele in Metropolitan Life

Autor:

Bancherul.ro
2012-10-24 16:08

Metropolitan Life este brand-ul sub care companiile din România ce aparţin grupului MetLife, Inc. (Metropolitan Life Insurance Company) vor opera pe plan local, adoptând astfel valorile companiei-mamă şi aliniindu-se identităţii grupului, anunta compania intr-un comunicat.rnrnAviva Asigurări de Viaţă, achiziţionată anul acesta de Alico Asigurări, şi-a schimbat denumirea juridică în Metropolitan Life Asigurări S.A. şi va opera sub marca Metropolitan Life. În acelaşi timp, Alico Asigurări, companie afiliată grupului MetLife din 2010, va opera sub marca Metropolitan Life. Procesul de preluare a noului brand de către Alico Pensii se va desfăşura separat.rnrn“Aceste schimbări fac parte din procesul de integrare deja anunţat, estimat a se finaliza până la sfârşitul anului 2013. Clienţii vor beneficia în continuare de serviciile la standarde superioare, de expertiza şi inovaţia unei companii lider în asigurări de viaţă pe plan global. În final, compania unită va avea şi mai multe resurse pentru pentru a răspunde nevoilor de protecţie financiară a tuturor clienţilor noştri, atât în prezent, cât şi în viitor”, a precizat Carmina Dragomir, Director General Metropolitan Life Asigurări.rnrnModificarea denumirii legale, ca şi preluarea noii mărci, nu implică nicio schimbare a beneficiilor, termenilor şi condiţiilor din contractele existente ale Metropolitan Life Asigurări România (ex-Aviva Asigurări de Viaţă). Similar, alinierea la noul brand nu implică nicio modificare a termenilor şi condiţiilor poliţelor existente deţinute de clienţii Alico Asigurări.rnrnAceste schimbări vor fi vizibile însă în identitatea brand-ului celor două companii de asigurări de viaţă, care se vor prezenta începând chiar din acest an sub marca “Metropolitan Life” în comunicările către clienţi şi către public, prin informări directe, materiale publicate în presă, precum şi prin intermediul unei campanii publicitare.rnrn“Construirea unui brand global pentru a asigura creşterea portofoliului şi diferenţierea noastră în faţa clienţilor din România este o componentă esenţială a strategiei noastre. Promisiunea transmisă prin brand-ul nostru este să înlăturăm barierele pe care clienţii le întâlnesc atunci când vor să-şi construiască siguranţa financiară, oferindu-le oportunitatea şi încurajându-i să-şi atingă acest obiectiv. Modalitatea de realizare a acestei promisiuni este prin modelul nostru de business care pune clientul în centrul a tot ceea ce facem – îl ascultăm, îi oferim experienţe noi şi facem ca obţinerea protecţiei de care are nevoie să fie mai simplă, mai plăcută”, a precizat Theodor Alexandrescu, CEO Alico Asigurări.rnrnCompaniile Metropolitan Life sunt afiliate grupului MetLife (Metropolitan Life Insurance Company) – cea mai mare companie de asigurări de viaţă din lume. Brand-ul Metropolitan Life se bazează pe istoria şi succesul grupului nostru realizate de-a lungul celor 144 de ani în care a câştigat încrederea a peste 90 de milioane de clienţi.  La origine, “metropola” de unde provine numele grupului era oraşul New York, acolo unde acesta a fost înfiinţat în 1868. Astăzi, prin filialele şi companiile sale afiliate, MetLife deţine poziţii de conducere în pieţe din Statele Unite, Japonia, America Latină, regiunea Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.rnrnÎn România, Metropolitan Life:rnEste numărul 3 în piaţa de asigurări de viaţă, cu 16% cotă de piaţă – 11,90% Alico Asigurări & 4,22% Aviva Asigurări* rnAre peste 14 ani de activitate pe piaţa locală de asigurări de viaţărnEste alegerea a peste 1 milion de clienţirnEste numărul 1 în asigurări garantate – accidente şi îmbolnăvire*rn*în funcţie de primele brute subscrise la finalul anului 2011, cf. Raport Anual al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilorrn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii