Astăzi Aviva România lansează primul site de educaţie financiară- www.e-viata.ro, care îşi propune să informeze vizitatorii despre produsele de asigurări de viaţă, investiţii şi pensii disponibile pe piaţa din România, se arata intr-un comunicat de presa.rnrnAviva România îşi doreşte să fie cât mai aproape de clienţii săi şi să le ofere produsele şi serviciile de care au nevoie la momentul potrivit, de aceea în ultimii ani a desfăşurat o serie de studii de piaţă pentru a afla ce îşi doresc românii de la produsele financiare. Rezultatele au arătat că oamenii realizează importanţa unei asigurări de viaţă doar după întâlnirea cu un consultant financiar. rnrn• 27% dintre români consideră internetul cea mai credibilă sursă în achiziţionarea unui produs sau serviciu financiarrn• 33% dintre români au achiziţionat la un moment dat un produs financiar fără să cunoască toate caracteristicile acestuia; au neglijat contractul şi au semnat fără să citească cu atenţie toate prevederile rn• 65% dintre români consideră că instituţiile financiare nu sunt transparente în momentul în care ei achiziţionează un produse/serviciu financiarrnrn„ Acestea au fost câteva dintre cifrele cele mai relevante, care ne-au determinat să acţionăm – potenţialii clienţi sunt oameni educaţi şi ocupaţi care apreciază că pot afla simplu informaţii de la un consultant virtual, prin doar câteva click-uri de mouse, iar dacă îşi doresc mai mult pot alege să se întâlnească cu un consultant financiar”,declară Mihai Popescu, CEO Aviva România. rn rn„Am creat acest site non-branded pentru că vorbim despre asigurări de viaţă în general, nu despre produsele Aviva; explicăm şi detaliem concepte precum asigurarea de viaţă, asigurarea pentru copii, asigurarea cu componentă de economisire, pensii private obligatorii – (Pilonul 2) şi pensii private facultative (Pilonul 3).” a continuat Mihai Popescu.rnrnSite-ul www.e-viata.ro este un site dinamic, cu foarte mult conţinut, definiţii, toate explicate într-un limbaj uzual. Componenta audio-video îi oferă vizitatorului experienţa unei întâlniri faţă în faţă cu un consultant de asigurări, de data aceasta virtual care îi va explica foarte simplu termeni care par complicaţi. Parcurgerea site-ului nu înseamnă obligativitate de cumpărare, ci pur şi simplu informare. rnrnPe site există o secţiune de întrebări şi răspunsuri unde vizitatorii pot posta întrebările pe care le au şi al căror răspuns nu se regăseşte deja în site şi vor primi răspuns în cel mai scurt timp. rnrnwww.e-viata.ro este un website care se adresează oamenilor care nu au timp să se întâlnească cu un consultant financiar, dar şi-ar dori, oamenilor care vor să afle detalii despre produsele de asigurări de viaţă şi pensii, oamenii care ştiu că aceste produse sunt importante pentru ei şi familiile lor, dar nu le înteleg în totalitate şi mai au nevoie de informaţii suplimentare. rnrn“Îi vizăm pe aceia care petrec destul de mult timp pe internet, cărora le place să se informeze înainte de a achiziţiona ceva, persoanelor autodidacte şi de aceea modalitatea principală de promovare a site-ului este internetul: campanii de bannere clasice, dar şi o campanie în Social Media. Avem deja un cont pe Facebook şi acum vom avea o pagină separată a campaniei unde vom avea mereu informaţii noi şi concursuri pentru fani.”a încheiat Mihai Popescu.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii