Daniel Tudor, vicepreședintele Autorității de Supraveghere Financiară, va demisiona, anunta institutia in urmatorul comunicat:
“Domnul Daniel Tudor, vicepreședinte al Autorității de Supraveghere Financiară, a declarat: ‘’În contextul celor mai recente modificări legislative referitoare la Autoritatea de Supraveghere Financiară, care menționează incompatibilitatea între membrii Consiliului ASF și membrii Parlamentului României și din motive personale am decis să demisionez din funcția actual, întrucât eu și soția mea am putea fi în situație de incompatibilitate, din punct de vedere juridic. Consider că este normal să renunț eu, întrucât soția mea a fost aleasă în Parlament prin votul uninominal al cetățenilor, pentru un mandat de 4 ani. Consider că la împlinirea exact a unui an în această funcție (am fost ales de trei ori) mi-am îndeplinit o parte din obiective și am reușit să îmi aduc, atât cât am putut, aportul și suportul pentru piața asigurărilor’’.
Autoritatea de Supraveghere Financiară dorește să informeze publicul că, în urma celor mai recente modificări legislative, a luat act de faptul că numărul membrilor Consiliului ASF va fi redus de la 11 la 9 și de modificarea situațiilor de incompatibilitate care pot surveni pentru membrii Consiliului ASF.
Până la numirea noii componențe, restrânsă la un număr de 9 membri ai Consiliului, atribuțiile vicepreședintelui ASF pentru sectorul asigurări-reasigurări vor fi preluate de prim-vicepreşedintele Daniel Dăianu, după ce demisia domnului Daniel Tudor își va produce efectele.
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii