Atentie, clienti Citi Bank! Din 1 iulie ati devenit clienti Raiffeisen!

Autor:

Bancherul.ro
2013-07-04 14:04

Cei 100.000 de clienti persoane fizice ai CitiBank, cu credite de 90 de milioane de euro si depozite de 175 milioane euro, au devenit, din 1 iulie, clienti ai Raiffeisen Bank, dar doar din punct de vedere legal, nu si efectiv, in urma acordului incheiat intre cele doua banci si aprobat de Consiliul Concurentei. Clientii Citi Bank vor obtine statutul de client efectiv al Raiffeisen abia incepand din luna august, cand banca le va trimite propriile ofertele de conturi, carduri, credite, depozite, ce le vor inlocui pe cele ale Citi Bank. Aceasta “perioada de tranzitie”, cum este denumita, este preconizata a dura 6 luni, timp in care clientii pot sau nu sa accepte conditiile oferite de Raiffeisen.

“La 1 iulie 2013 a fost finalizata tranzactia care implica achizitia portofoliului de clienti persoane fizice al Citibank Romania de catre Raiffeisen Bank. Cu aceasta ocazie, iti uram bun venit in familia Raiffeisen Bank!”, se arata intr-un anunt postat pe site-ul Raiffeisen Bank.

Ce trebuie sa stie clientii

Citi Bank si Raiffeisen au pus la dispozitia clientilor, pe site-urile celor doua banci, informatii utile cu privire la transferul clientilor.

Acestia trebuie sa stie ca dupa 1 iulie urmeaza asa-zisa “perioada de tranzitie”, estimata a dura in jur de 6 luni, adica pana la sfarsitul anului, perioada in care Citibank va continua sa administreze conturile, produsele si serviciile transferate catre Raiffeisen Bank. Cu alte cuvinte, “termenii si conditiile stabilite cu Citibank vor continua pana la sfarsitul perioadei de tranzitie.” 

Ceea ce inseamna ca actualii clienti ai Citibank vor folosi in continuare cardurile si celelalte produse ale bancii, in conditiile din prezent. De exemplu, cardurile Citibank vor putea fi folosite in continuare in aceleasi conditii la ATM-urile Citi si ale Raiffeisen, pana la schimbarea cardului din Citi in Raiffeisen.

Nici contractele aferente produselor Citibank nu vor fi modificate, cu exceptia situatiilor in care clientii nu sunt de acord cu transferul sau doresc sa se mute la alta banca. In aceste cazuri, ei trebuie sa se adreseze de acum inainte Raiffeisen Bank, aceasta fiind acum responsabila de contractele clientilor Citibank.

“Orice schimbare contractuala va fi notificata si implementata de Raiffeisen Bank in acord cu prevederile legale aplicabile”, spune banca.

Raiffeisen precizeaza ca in cursul lunii august 2013, va trimite clientilor o informare scrisa cu privire la oferta comerciala a Raiffeisen Bank, astfel incat, pana la transferul final al conturilor in sistemele Raiffeisen Bank, acestia sa cunoasca beneficiile, persoanele de contact si canalele de comunicare pe care banca le pune la dispozitie.

Alte intrebari si raspunsuri despre transferul clientilor Citibank la Raiffeisen

Comentarii

cititor

comentariu inutil

Va rog sa stergeti comentariul ulterior articolului dvs. initial pt. ca este incorect, malitios

andrei

articolul, potential intersant este descalificat de magaria cu fostul angajat

este ingretosator sa vad ca un site care ar trebui si ar putea sa se ridice la un nivel de profesionaism se implica in dispute politice sau oricum luccruri fara nici o baza. oricine poate arunca cu latuiri pretextand ca are informatii de la un fost angajat. care convenabil e anonim, daca nu inexistent. desi e plauzibil sa fie un fost angajat la IBR au fost restrucuturari jumatate din angajati au fost concediat, ce ati vrea sa laude institutul? PT A AVEA CREDIBILITATE, UN ZIAR, UN BLOG, ORICE, TREBUIE SA VINA CU ARGUMENTE NU CU BARFE SI LUPTE INTESTINE. PACAT

andreea

cred ca problema nu e ca se recomanda bancilor filozofi ci ca nu inteleg filozofia de a avea angajati educati

cred ca comentariul de final vine probabil chiar din partea bancilor care nu vor sa aloce bani pt pregatirea personalului desi nu o data ca si clienti am avut de suferit din acest motiv. nu stiu ce si cum e cu IBR, baniesc ca nu o fi singurul prestator de astfel de servici si de altfel nici singurul centru de pregatire din lume pt banic, la noi insa bancile nu vor sa dea bani pt ca cel de la ghiseu sa stie ce si cum sa ii explice clientului. nu vad ce legatura are asta cu secares sau vasilescu sau orice si oricine, lucrurile sunt simple, ma dcuc la banca si fata de la ghiseu e p[retioasa si nu ma poate ajuta cu nimic. sa o recalifice nici nu conteaza la cce institut

mihai

matematica articolului e simpla, bancilor le da cu minus

nu degeaba va numiti bancherul, ca sa reprezentati interesele bancherilor. si eu sunt probabil un viitor fost angajat al ssisemului bancar. mi-am luat niste certificari la IBR. la unele cursuri a fost f interesant la altele mai slab ca si la facultate. Daca este o capusa a sistemului bancar? Pai ati vazut sarpe sau crocodil pe care sa poata sta capusa? cam asta este sistemul bancar. mai multe cursuri mi-am platit eu din buzunar decat mi-a platit banca mea. care acum va da afara multi dintre noi cei care i-am umplut sacul. asa ca de cativa ani banii de pregatire profesionala nu au mai existat. ni s-a spus sa invatatam de la colegi, sa citim procedura. cand vine un client nervos stai si suni prin centrala ca nu ai voie sa gandesti tu oricum. nu de lta dar ai face sa arate prost fufele angajate sa dea bine la ghiseu caand tu esti tinut in spate si le faci munca fiindca nu arati corporaist. asa ca evident ce spune Vasilescu deranjeaza. hai sa dezbracam povestea de detlii stupide. omul spune Bancilor nu le pasa de calitatea serviciilor oferite. omul vine oricum de nevoie. nu prea mai vine dar sunt destui prinsi in lat. in rest mai bin dam banii pe reclama si ne prefacem ca ne pregatim in house. orice bani cheltuiti pe cursuri reduc profitul deci bonusul directorului. si atunci Vasilescu deranjeaza. hai sa ne agatam de un cuvant ccu filozofl si sa intoarcem totul pe dos. poate a zis o prostie, nu stiu, nu cunosc eu nici un filozof. desi din cate inteleg unii au fost pe vremuri si savanti, strategi. nu conteaza a zis o prostie. schimba asta adevaraul fundamental ca bancile nu vor sa isi pregateasca oamenii, ca au personal nepregtit? nu. dar noi ne legam de chestia cu filozoful in tot articolul. apoi continuam cu o ata alba cat parama cu fostul angajat. pai care e logica daca Vasilescu a fost in conducere si a fost inlocuit are interesul sa faca reclama IBR ? Secares - nu stiu cine e , cica e din nu stiu ce gruare iliescu nastase. ce legatura are asta, moare iliescu de grija bancilor sau ce? e penibil cum se incearca rasturnarea unei probleme simple, deturnarea atentiei. in negocierile privind restructurarea bancii sindicatul a cerut conform codului muncii pregatire si reconversie profesionala. ne-au dat cate 300 de lei mai bine. asta e problema nu folozoful lui Vasilescu, exista o filozofie a articolului menita sa ascunda opacitatea unor conducatori de banci, atat. care prieteni ai oficialilor bnr ca nu ss-a dat nici un nume. nu spun ca nu o fi vreunul, arat doar structura articolului, un fel de vedeti ca data viitoare mai iesim cu ceva... cam asta epresa din romaanica. si aia mare dapai asta sectoriala

raluca

IBR nu are cursuri de filozofi si psihologi ce bateti campii pe tema asta

atata tura vura. era mai simplu sa va uitati pe siteul IBR si vedeati ca nu au cursuri nici de filozzofi nici de psihologi, asa se vede si din cele indicate in articol un atac murdar si disperat

Trezorerier banca

Nu mai glumiti ca nu stiti ce faceti!

Ineptii! site de scandal ... cancan, ring, libertatea, bahmu si prigoana scrie pe voi ...

oana

e ciudat a apar acum acuzatii

asa cum a aparut in presa in iarna fusesera framantari dupa schimbarea componentei CA institutul s-a despartit de Petru Rares, apoi de toti directorii existenti, a desfiintat directiile suport, s-a modificat programa.. deci e ciudat ca apar acum asemenea acuzatii de ce nu le-a facut respectivul nemultumit cand era acolo, cand primea salariu din capusarea bancilor. eu am prietene acolo si stiu ca existau dusmanii intre departamente. nu cred insa ca e firesc ca un orgn media sa publice acuzatii nesustinute de nici un argument ca sa nu spun proba. mi ales ca e vorba de locul de munca al unor oameni. daca altcineva ar publica o stire gen bancherul, potrivit unui fost angajat publica atacuri la persoana contra cost, manipuleaza piaata financiara, etc, etc cum vi s-ar parea? nu vreau sa cred ca a fost intentionat dar e cel putin cciudata publicarea unor calomnii, a unui atac la adresa ibr, bnr, arb doar fiindca asa spune cineva concediat de acolo dincate inteleg.

Noi

Adevarul adevarat!!!

Adevarul adevarat in toata aceasta poveste este ca ... site-ul dvs. este vadit pornit impotriva BNR! Va intelegem! Resimtiti din greu lipsa anilor cand va dadeau bancile aproape gratis carduri de credit ca sa va spargeti in shopping la Mall, la Disco si la cinema multiplex.

Marius Prisacaru

E Fals!

Chestia cu angajatu pare neverosimila! Ati pus pe cineva sa scrie faze dastea sa va creasca ratingu'.

radu

de ce va obositi sa cautati explicatii

E pierdere de vreme. Cum in articol apare opinia unui cititor chipurile a presimtit ca o sa publice ceva despre ibr si a transmis si el opinii iar ei l-au crezut pe cuvant ca e fost angajat ca stie si spune adevarul... cat de penibil. E un articol la comanda si asta explica totul nu mai veniti cu argumente cand ei nu au adus vreunul...

Bancherul.ro

Opinia este reala si nu ne apartine

Pentru ca am vazut comentarii si acuze privind opinia exprimata de un cititor anonim, care sustine ca a fost angajat al IBR, simtim nevoia sa confirmam faptul ca respectiva opinie este reala, nu ne apartine, noi doar am citat-o, in virtutea dreptului consfintit in Constitutie la libera exprimare. Credem ca este foarte importanta exprimarea libera a opiniilor, intrucat existenta mai multor puncte de vedere cu privire la un subiect poate sa ajute la rezolvarea sau clarificarea unei probleme.

radu

Si dvs. sunteti?

Opinia este la fel de reala ca identitatea voastra la Bancherul.ro. Tot ce scrieti pe site semnati cu Bancherul.ro - numarul dvs. de telefon este Bancherul.ro - adresa firmei este Bancherul.ro ... Toate jurnalele serioase scriu macar niste initiale la fiecare articol. Nu sunteti si voi o capusa mass-media ... faceti si voi jocul de imagine a cuiva ...

opinator

Opinie ...

Opinia ... poate fi considerata reala sau credibila daca persoana respectiva isi da acordul sa ii fie publicata opinia, cu sau fara dezvaluirea identitatii. In lipsa unei intelegeri prealabile si probatorie intre cititor si publicist – publicistul isi asuma raspunderea pentru cele publicate. Opinia poate deveni manipulata, distorsionata de publicist, etc. Din ce vad, toate informatiile de la contributori, Stirea zilei, Opinia zilei, Reclamatia zilei, sunt toate anonime.

opinator

tot aici

Chestia cu dreptul consfintit in constitutie la libera exprimare ... ati mai copy paste si de la articole anterioare in care lansati variate informatii neprobate si chiar calomnii la adresa institutiilor sistemului bancar. E usor sa critici, sa acuzi ... sa invoci dreptul consfintit in Constitutie pentru libera exprimare, pentru libertatea presei.

Adriana

forma (si persoana) fara fond

Nu am legatura cu bnr sau ibr, dar citind acest articol si comentariile aferente, nu inteleg de ce vrea lumea sa gaseasca un tap ispasitor pe care sa-l traga la raspundere pentru ca respectivul a avut curajul sa spuna ceva iar ei sa o publice. Ca si in dezbaterile politice, tot timpul avem forme fara fond. Care e de fapt adevarul cu acest ibr si fostii sai conducatori? De ce nu gasim, de exemplu, pe site-ul ibr, un raport anual al activitatii acestei institutii, pentru a pultea vedea despre ce e vorba acolo? Va rezumati doar la acuza niste jurnalisti ca-si fac meseria (poate pentru ca unii vor sa-si apere locul caldut de prin bnr sau ibr), nimeni nu incearca sa descopere substanta si adevarul despre un anumit subiect devoalat public. Pana la urma, o clarificare si imbunatatire a situatiei la ibr ar face bine tuturor, si bancilor, si bnr si asa mai departe, asteptam mai mult de la comentariile intr-o publicatie care are un statut, totusi, nu ca-ntrun ziar de scandal...sunt dezamagita de ce se intampla in secttorul bancar, abia astept sa-mi lichidez creditul

Noi

probleme

Publicati comentarii ad-hoc, cu formulari tendentioase, fara sa fie probate, fara sa le verificati, fara sa aveti acordul „contributorului” pentru publicarea lor, fara sa fie sustinute de contributor dupa publicare, sursa refuza sa-si apere opinia, vi se atrage atentia in mod repetat ca nu e OK, ca sunt afectati si institutii pe care nu le cunoasteti, modificati apoi articolul post-publicare ca sa va aparati imaginea ... nu prea e jurnalism profi.!

fost cursant ibr

ciudat

am facut si eu noiste cursuri la ibr. la inceput m-a trimis banca apoi am facut eu unul individual ... e ciudat cum apar astfel de calomnii pe site-ul dvs.. nu vad ce aveti de castigat.

angajat bnr

deloc Senzational!

stiam ca va place sa ne criticati. veti fi maguliti ca va mai citim si noi intamplator. partea a doua insa este un atac la persoana josnic. nu seamana cu ce-ati publicat pana acum anti-bnr sau anti-banci.

Alin

Nu e normal

Lucrez in sistemul bancar si urmaresc periodic site-ul dvs.. Am urmat si eu niste cursuri, am participat la o conferintal la IBR - nu sunt Harvard, asta e clar! dar mi s-au parut ok, atenti. Cred si eu ca si anteriorii ca este rupta din context, opinia fostului angajat.

vlady

Neinspirat

Calomnii, pareri si comentarii aiurea!

Mihai

unitate

Din ce stiu, situatia s-a mai schimbat anul acesta, dupa plecarea dlui. pres. Rares, s-au facut restructurari inclusiv in management, au lansat noi cursuri. Filosofi, insa, n-am vazut pe acolo ...:) doar contabili, manageri de risc, trezorieri, staff din banci.

geo

bnr

BNR va sustine in continuare IBR. Criticile nu au rost, nici temei.

mike

parere

Ar fi fost poate mai util daca nu preluati in cadrul articolului si povestea cu fostul angajat. O fi fost o parere pe fond nervos ... era suficient daca se pastra ironizarea simpaticului dn. A. Vasilescu! Partea cu IBR nu prea a fost inspirata! aceea e o organizatie mica, fara nicio problema cu legea, fara legatura cu bani de la Stat, de la Guvern. Nu cred caau facut rau nimanui.

nike

Adevarul

Adevarul este ca ati cam distrus Institutul acela. In spcial, baietzii din conducerea BNR - care e prima responsabila cu ce se intampla in si la IBR. ... A fost pentru cativa ani (circa 1998 - 2009) un adevarat institut de studii, cercetare, conferinte, comunicari etc. in domeniul bancar. Am avut si noi o scoala bancara propriu-zisa, cu bune, cu rele - dar au fost multe lucruri bune acolo. ... Orgoliul nefast al managerilor si nepasarea constanta a BNR au facut ca acum IBR sa fie doar un banal SRL de training echivoc. Ar fi meritat o soarta mai buna, dar, probabil, ca Isarescu nu a vrut ca in Romania sa existe o scoala bancara serioasa, un institut de studii financiare si economice in general mai bun ca ... ASE-ul sau firmele de instuire din mediul comercial privat.

gianina

Adevarul 2

Adevarul corect este ca institutul merge in continuare si-si vede de treaba.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Cardurile OTP Bank au o problema de functionare (actualizat)

Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii

Clientii Bancii Transilvania vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay si BT Go

Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii