Astra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Constanta si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta zona, pentru a le oferi clientilor sai servicii rapide si eficiente, la cele mai inalte standarde de calitate, anunta compania intr-un comunicat. rnrnIn Bucuresti functioneaza cu succes de la mijlocul lunii martie 2011, un Dispecerat in incinta Centrului de Constatari de Daune.rnIn acelasi timp, clientii Astra Asigurari vor avea acces la un sistem de preavizare on-line. Astfel, vor putea sa afle si sa completeze pe site-ul www.astraonline.ro documentele necesare pentru intocmirea dosarului de dauna, vor fi consiliati on-line si tot on-line vor afla data programarii la Centrul de Daune.rnrn“Astra Asigurari deschide in medie 500 dosare de dauna pe zi, la nivel national. La nivelul judetului Constanta, media dosarelor de dauna deschise zilnic este de 30 de dosare. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite, de la deschiderea dosarelor de dauna pana la finalizarea lucrarilor de reparatie”, declara Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari. rnrnDe asemenea, Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT care va inregistra toate etapele parcurse de dosarul de dauna: de la deschiderea acestuia pana la finalizarea lucrarii de reparatie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere. Fiecare service va fi, insa, evaluat tehnic inainte de a intra in acest program, intr-un sistem de masurare a dotarilor tehnice si al gradului de satisfacere al clientilor Astra.rnrn“Incercam sa imbunatatim serviciile atat in interiorul companiei noastre cat si in relatia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clientii Astra este important sa aiba posibilitatea sa vada in timp real care este stadiul reparatiei masinii avariate, de aceea insistam ca service-urile partenere sa aiba montate camere de filmat in ateliere. Noi am dotat deja Centrele de Dauna cu aparatura video. Clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc. Noi vom evalua gradul de multumire al fiecarui client la finalul daunelor solutionate”, a concluzionat Radu Mustatea.rnrnDaunele platite la nivelul judetului Constanta, in primele trei luni ale anului 2011, pe segmentul RCA, au fost de 4.372.376 lei (1.298 dosare platite), fata de 1.640.689 lei(528 dosare platite) in aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul CASCO, daunele platite la nivelul judetului Constanta au fost, in primele trei luni ale lui 2011, de 2.954.232 lei (2.036 dosare platite), fata de 2.424.171 lei (528 dosare platite) aceeasi perioada din 2010.rnrnDespre ASTRA Asigurari rnrnASTRA Asigurari, liderul pietei romanesti de profil, a incheiat anul 2010 cu un volum al primelor brute subscrise totale in valoare de 1.083.209.476 lei, in crestere cu 34% fata de anul 2009, conform rezultatelor preliminare. rnRezultate financiare ianuarie- decembrie 2010:rnCresterea volumului PBS cu 34%, pana la 1.083.209.476 leirnDaunele platite de Astra Asigurari, in 2010, au inregistrat o crestere cu 61% fata de 2009, de la 328.167.178 lei, la 526.883.477 lei.rnCompania a intrat pe piata din Ungaria in toamna anului 2010, inaugurand sucursala ASTRA BIZTOSITO de la Budapesta, unde va subscrie pentru inceput pe segmentele: RCA, property si Casco. Compania a adaptat portalul de vanzari online www.astraonline.ro la piata vecina, creand www.astraonline.hu.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii