Astra Asigurari a anuntat deschiderea unui sucursale in Slovacia, la Bratislava, dupa ce in 2010 a inaugurat un birou si in Ungaria.rnrnComunicat Astra Asigurari:rnrnCea mai mare companie de asigurari din Romania deschide astazi Sucursala sa din SlovaciarnrnSucursala ASTRA Asigurari din Slovacia are sediul la Bratislava si va opera sub numele de ASTRA POISTOVNA. Prima Sucursala ASTRA Asigurari in afara teritoriului Romaniei – Astra Biztosito – a fost deschisa in Ungaria in anul 2010.rnrnDecizia de extindere pe piata din Slovacia face parte din planul strategic de dezvoltare pe care ASTRA Asigurari si l-a propus pentru anul in curs. Pentru inceput, ASTRA POISTOVNA va activa pe segmentele de business in care compania-mama detine pozitii importante pe piata din Romania: asigurari property, Casco si RCA. rnrnSucursala va fi coordonata de Ondrej Zatko, fost director de vanzari al companiei slovace de asigurari Groupama, specialist cu o experienta de peste zece ani in domeniul asigurarilor in Slovacia. rnrnNoua sucursala va functiona in conformitate cu legislatia in vigoare pe teritoriul Slovaciei. Raportarile financiare, transferul raspunderii, solvabilitatea, suportul logistic, precum si implementarea programelor de emitere electronica si tarifare vor fi sustinute de ASTRA Asigurari Romania. Vanzarea politelor de asigurare marca ASTRA Asigurari in Slovacia se va realiza atat prin metodele clasice de vanzare, cat si prin intermediul brokerilor de retea si a celor online.rnrnCine suntem?rnrnASTRA Asigurari activeaza pe piata din Romania de peste doua decenii. Compania s-a desprins in 1991 din fostul ADAS, colosul asigurarilor detinut in anii `90 de catre Statul Roman. ASTRA Asigurari a beneficiat astfel de experienta dobandita pe piata nationala si internationala, incepandu-si activitatea cu o echipa puternica de profesionisti in domeniul asigurarilor. Din 1991, compania a trecut printr-un proces de transformare si innoire, iar strategia de business adoptata in ultimii ani a dat rezultate vizibile. rnrnIn 2010 si 2011 rezultatele financiare au plasat ASTRA Asigurari in pozitia de lider de piata pe segmentele de aviatie, property si RCA. Compania s-a axat in special pe segmentul de retail si a dezvoltat parteneriate de interconectare cu cei mai importanti brokeri ai pietei, prin intermediul celui mai dinamic canal de vanzare din Romania.rnrnASTRA Asigurari are in portofoliu peste 60 de tipuri de produse: asigurari generale, de viata si de sanatate, cu multiple variante, ce raspund celor mai diverse optiuni de asigurare ale clientilor.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii