Asseco SEE, vanzator reprezentativ pentru platformele bancare digitale, conform Gartner

Autor:

Asseco SEE
2018-10-11 10:36

Furnizorul de soluții informatice bancare, Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), a fost recent listat ca Vânzător – Reprezentantiv în Raportul Gartner „Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale”.

Potrivit Gartner, platformele bancare digitale (PBD) „pun bazele fundației pentru acele bănci care doresc să se transforme în afaceri digitale. Două abordări diferite ale acestui proces de transformare au început să apară pentru șefii departamentelor de informații.”

După identificarea unor schimbări importante în implementarea platformelor bancare digitale în ultimele nouă luni, Gartner subliniază următoarele abordări ale căror diferențe rezultă din diferitele obiective pe care băncile le au cu privire la transformarea digitală: “Tipul X. Această abordare a transformării, prin implementarea platformelor bancare digitale, are un grad mai ridicat de concentrare asupra permiterii băncii – sau instituțiilor nebancare – să devină modele de afaceri digitale. Aceasta permite inovarea afacerilor prin conectarea unei platforme deschise la ecosistemele și platformele de afaceri interne și externe… Tipul Y. Această abordare a transformării, prin implementarea PBD este concentrate mai mult pe optimizarea afacerii decât pe transformarea digitală.… Ofertele vânzătorului în ambele segmente permit băncilor să realizeze transformarea, dar în diferite moduri.” (Gartner, Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale, Stessa Cohen, Moutusi Sau, 27 august 2018).

Platforma bancară Digital Edge

Asseco South Eastern Europe, listată ca Vânzător-reprezentant vânzări de Gartner în domeniul platformelor bancare digitale, oferă o platformă bancară digital unificată deschisă – Digital Edge, care aduce noi posibilități în domeniul bancar, datorită setului său cuprinzător de aplicații digitale și capacități de implicare digital ample, toate susținute și conectate la un hub.

Hub-ul furnizează toate punctele de integrare ca un set API bazat pe REST (standardizat conform BIAN), care pot susține toate cerințele PSD2 și inițiativele bancare bazate pe API. Cu Digital Edge, băncile pot oferi experiențe inteligente și specific pentru clienți, care decurg fără implicații între canale, și care combină de asemenea simplitatea aplicațiilor loc cu pasiunea și dedicarea reprezentanților clienților lor.

“Cu o experiență dovedită în dezvoltarea și implementarea soluțiilor bancare digitale și a soluțiilor bancare principale de mai bine de 15 ani, Asseco SEE a susținut clienții cu o înțelegere profundă a sectorului bancar și a transformării digitale prin care au trecut operațiunile bancare. Oferim nu doar soluții și servicii, dar și orientări și asistență cu privire la procesul de transformare digitală”, a spus Piotr Jelenski, Director Executiv al Grupului Asseco South Eastern.

“Credem că faptul de a fi numiți de Garner drept Vânzător-Reprezentant vânzări al unei platforme bancare digitale întărește valoarea ofertei noastre pentru clienți și vine ca o altă confirmare a eforturilor noastre continue de a aduce soluții bancare digitale de calitate pe piață.”

Pentru mai multe informații cu privire la platforma Digital Edge și modul de programare a unei operațiuni demonstrative, vă rugăm să accesați Digital Edge.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: TEHNOLOGII BANCARE

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza."In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.Ne... detalii

Firmele pot semna online contractele de credit cu Banca Transilvania

Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot semna online, prin BT eSign, contractele de credit și actele adiționale pentru împrumuturile fără garanții imobiliare.Este cea mai nouă soluție BT pentru banking... detalii

BCR lanseaza chatbot-ul ADA

- ADA este asistentul virtual BCR, disponibil 24/7, care oferă informații corecte, actualizate în timp real- ADA este un sistem inteligent evolutiv care a fost pregătit să răspundă la peste... detalii

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare (actualizat)

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare, in acest moment."Ne cerem scuze pentru disconfort. Momentan, serviciul CEC Bank Mobile Banking funcționează cu sincope. Lucrăm la remedierea problemelor. Puteți... detalii