Generali Asigurări desfăşoară până pe 15 decembrie o campanie promoţională, dedicată segmentului CASCO, prin care se oferă clienţilor noi reduceri de până la 20%. Oferta este personalizată în funcţie de profilul fiecărui client în parte, fiind răsplătite, în special, categoriile de şoferi care s-au dovedit în timp a fi mai prudente în trafic şi mai responsabile, se arata intr-un comunicat al companiei.rnrnSpecialiştii în asigurări auto de la Generali Asigurări au constatat, în urma unei analize a portofoliului de clienţi existenţi, că şoferii cu vârsta de peste 28 de ani, care deţin permis de conducere de cel puţin 4 ani şi au cel puţin un copil minor sunt mai responsabili şi conduc mai prudent. În plus, există chiar o corelaţie cu mărcile de maşini pe care aceştia le conduc, remarcându-se că anumite mărci înregistrează mai puţine incidente în trafic. În consecinţă, compania a venit în întâmpinarea acestui tip de şoferi responsabili cu oferte speciale. rn rn“Reducerile acordate au fost stabilite în urma unei analize detaliate a portofoliului de asigurări auto al companiei, precum şi în baza istoricului daunelor. Am dorit să-i răsplătim pe acei şoferi care au grijă de maşină, de viaţa lor şi a celorlalţi, care nu se aventurează în trafic. Mai mult, ţinând cont de acelaşi principiu, bonusurile de reînnoire sunt foarte atractive, în cazul în care nu există daune sau dacă numărul acestora este redus. Această iniţiativă face parte dintr-o strategie mai extinsă a Generali Asigurări, de segmentare din ce în ce mai detaliată a clienţilor, pentru ca ofertele pe care le propunem să fie cât mai corecte, în concordanţă cu riscul şi cu profilul clientului”, a declarat Adrian Marin, Director General Adjunct, Generali Asigurări. rn rnClienţii CASCO Generali Asigurări beneficiază în plus de o serie de avantaje suplimentare. Compania le oferă serviciu de asistenţă rutieră ASIST PLUS, în toată ţara, 24 de ore din 24, cu call-center dedicat. De asemenea, extinderea teritorială în afara României este un serviciu inclus. În plus, clienţii Generali au la dispoziţie o reţea teritorială de soluţionare a daunelor, conectată on-line la un sistem informatic avansat, care permite soluţionarea, în condiţii optime şi rapide, a oricărei solicitări de despăgubire, precum şi opţiunea efectuării plăţii direct către unităţile service. rn rnDe asemenea, plata despăgubirilor pentru daune externe se face prin intermediul EUROP ASSISTANCE direct la unitatea reparatoare, asiguratul nefiind nevoit să plătească efectuarea reparaţiei. rn rnAsigurarea auto CASCO acoperă următoarele riscuri: incendiu, explozie, trăsnet, furt total sau parţial al autovehiculului, avarii accidentale, evenimente naturale sau evenimente socio-politice. rn
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii