Autoritatea de Supraveghere Financiară a pus la dispoziția salariaților săi un plan de încetare voluntară a contractului de muncă prin acordul părților, începând cu data de 1 septembrie 2014.
Măsura face parte din efortul de transformare a ASF într-o organizație mai robustă, orientată spre eficiență, precizeaza institutia intr-un comunicat.
Salariații care vor opta pentru acest plan vor primi contravaloarea totală a 12 salarii, platită în două tranșe.
Nivelul de 12 salarii a fost stabilit în Contractul Colectiv de Muncă, în urma negocierilor cu reprezentanții sindicatelor și ai salariaților din ASF și este la nivelul practicat în piață.
ASF este beneficiarul unui raport al PwC Audit referitor la transformarea organizațională a Autorității. Raportul identifică redundanțe și procese care îngreunează activitatea ASF în noua sa structură de autoritate integrată și recomandă printre altele și restructurarea numărului de salariați în raport cu funcțiunile și procesele necesare ale Autorității.
Planul de încetare voluntară a contractului de muncă nu se adresează persoanelor al căror mandat expiră până la 31 decembrie 2014 (contracte de muncă pe perioada determinată).
ASF nu se poate opune vreunei dorințe a unui salariat de a părăsi instituția, în cadrul acestui plan sau în afara lui. De aceea, ne exprimăm încrederea că această inițiativă a ASF va funcționa în primul rând ca un proces corect de autoselecție din partea personalului, pentru eliminarea redundanțelor și eficientizare a ASF. Un astfel de proces, chiar dacă aduce costuri pe termen scurt, este esențial pentru reducerea cheltuielilor operaționale pe termen lung.
În cazul in care vor apela la aceasta procedură și persoane din posturi cheie ale ASF, Autoritatea va scoate la concurs posturile respective, experiența recentă arătându-ne că există un mare interes din partea profesioniștilor din piață pentru a se alatura echipei ASF.
Autoritatea își rezervă dreptul de a accepta treptat plecarea salariaților care apelează la planul de încetare voluntară a contractului de muncă, pentru a nu exista sincope în activitatea curentă, mai precizeaza institutia.
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii