ASF a selectat patru noi sefi de serviciu, dintre 90 de candidati

Autor:

Bancherul.ro
2015-07-03 11:09

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) anunta intr-un comunicat ca a finalizat procesul de recrutare pentru cele patru posturi de șef serviciu scoase la concurs, pe data de 29.04.2015, cu participare atât internă, cât şi externă.

Pentru ocuparea pozițiilor vacante s-au înscris la concurs, în total, 90 de candidați. După desfăşurarea interviurilor socio-profesionale au fost desemnaţi următorii câştigători:

– Adriana Mihaela Matache – Șef Serviciu la Serviciul Actuariat şi Analiză de Piață – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Asigurări – Reasigurări

– Cosmin Florin Păunescu – Șef Serviciu la Serviciul Supraveghere Prudențială – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Instrumente şi Investiții Financiare

– Cătălin-Gabriel Gingașu – Șef Serviciu la Serviciul Supraveghere Intermediari în Asigurări – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Asigurări – Reasigurări.

Postul de Șef Serviciu la Serviciul Control Pensii Private – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Pensii Private – nu a fost ocupat întrucât niciunul dintre candidați nu a fost declarat câstigător în urma susținerii interviului socio-profesional. Prin urmare, procesul de recrutare pentru această poziție va fi reluat la o dată care va fi comunicată ulterior.

Repere profesionale ale candidaților declarați câștigători

Adriana Mihaela Matache – Șef Serviciu la Serviciul Actuariat şi Analiză de Piață – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Asigurări – Reasigurări.

Doamna Adriana Mihaela Matache are o experiență de 11 ani în domeniul actuariatului și al auditului. În ultimii 6 ani a ocupat poziții de management (auditor manager, manager, senior manager), a coordonat echipe și proiecte complexe în cadrul Ernst&Young și PricewaterhouseCoopers. Doamna Matache a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică și Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori.

Cosmin Florin Păunescu – Șef Serviciu la Serviciul Supraveghere Prudențială – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Instrumente şi Investiții Financiare.

Domnul Cosmin Florin Păunescu are o experiență de 15 ani în domeniul serviciilor financiare, cu precădere pe piața de capital. Și-a început cariera în cadrul Comisiei Naționale a Valorilor Mobiliare (CNVM) unde a fost supraveghetor piețe reglementate și director al Direcției Autorizare și al Direcției Organisme de Plasament Colectiv. Ulterior a ocupat poziții de top management în mai multe companii care activează în domeniul investițiilor financiare (Președinte/Director general la SAI KD Investments Romania, Director al SSIF Finans Securites, Director Executiv Investiții la Prima Pensie Fond de Pensii). Din 2007 a fost consilier la Cabinetul Președintelui la CNVM, respectiv la ASF și responsabil piețe reglementate la ASF. Domnul Păunescu a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori.

Cătălin-Gabriel Gingașu – Șef Serviciu la Serviciul Supraveghere Intermediari în Asigurări – Direcția Supraveghere şi Control, Sector Asigurări – Reasigurări.

Cu o experiență de 17 ani în domeniul asigurărilor, domnul Cătălin-Gabriel Gingașu a ocupat atât poziții de execuție, cât și posturi de conducere în cadrul mai multor societăți și brokeri de asigurare: inspector asigurări/economist la ASIBAN, Director executiv la Star Express Broker de Asigurare, Director agenție în cadrul societății Uniqua și Account Manager la GrECo JLT Romania Viena GmbH. Este licențiat al Facultății de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii

Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii