Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2022-05-13 16:17

Nu functioneaza aplicatiile de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe Facebook:

“Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business.

Colegii noștri lucrează la remedierea cât mai rapidă a situației.
Puteți verifica disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.

Vă mulțumim pentru înțelegere!”

Clientii bancii s-au plans, pe Facebook, ca aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza de 3-4 ore, tocmai intr-o zi de salariu.

“Nu cred ca exista banca in Romania cu mai multe probleme tehnice ca voi. Sunteti un fel de Vodafone al sistemului bancar”, a comentat cineva pe Facebook.

ACTUALIZARE

Raiffeisen a anuntat, in jurul orei 19, ca aplicatiile functioneaza din nou:

“UPDATE, 19:13 – Incidentul a fost rezolvat. Aplicațiile sunt funcționale.”

14.05.2022, ora 13:34

“Nici la aceasta ora nu funcționează online la Raiffeisen.
E cazul sa schimb banca?”, ne-a transmis un cititor.

Intr-adevar, conform site-ului Raiffeisen Bank, sectiunea “Disponibilitatea serviciilor”, cele trei aplicatii (Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business) apar ca fiind in continuare nefunctionale (vezi foto)

[1]

Conform unei postari pe Facebook, ca raspuns la reclamatia unui client ca nici acum nu merge aplicatia, Raiffeisen spune ca in prezent aplicatiile sunt functionale, insa are cateva recomandari:

“In prezent, aplicatiile de internet/mobile banking functioneaza in parametrii normali.

Iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.”

 

Comentarii

Stanciu Albumita

Aplicația neo bt

Continua să nu mi funcționeze,am neapărată nevoie !

Vasile Pop Coman - Bancherul.ro

problema Neo BT

Exista o problema de functionare a aplicatiei Neo BT, precum si cu utilizarea cardurilor, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania. "Ne pare rău pentru situație, sistemele funcționează cu mici fluctuații. Lucrăm la rezolvarea problemei", a anuntat Banca Transilvania, pe Facebook. Sfatul meu este sa mai asteptati pana cand banca solutioneaza aceasta problema si sa incercati mai tarziu sa folositi aplicatia Neo BT.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Cardurile OTP Bank au o problema de functionare (actualizat)

Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii

Clientii Bancii Transilvania vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay si BT Go

Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii

Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii