Ca parte a strategiei de promovare a digitalizării și din dorința de a le oferi clienților canale și mai eficiente de interacțiune cu banca, UniCredit Bank extinde disponibilitatea aplicației Mobile Banking și pentru posesorii de telefone mobile Huawei, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Astfel, aplicația Mobile Banking de la UniCredit poate fi de acum instalată / actualizată de către clienți care dețin un terminal Huawei direct din magazinul de aplicații – App Gallery.
Aplicația Mobile Banking încorporează cele mai noi tehnologii, oferind clienților o modalitate simplă și intuitivă de a interacționa cu banca, și totodată funcționalități dintre cele mai moderne.
Astfel, folosind aplicația, clienții persoane fizice au acces la informații privind conturile, cardurile, creditele și produsele de economisire pe care le dețin la UniCredit și pot face operațiuni mult mai simplu și rapid (verificări sold, blocări/deblocări instant carduri, modificarea limitelor pentru POS, ATM sau plăți cu cardul pe internet, rambursări pentru carduri de credit și credite la UniCredit Bank, schimburi valutare, depozite la termen sau conturi de economii, posibilitatea de actualizare a cărții de identitate prin încărcarea direct în aplicație, etc.).
În plus, clienții au acces la o funcție de categorisire a tranzacțiilor, prin care se bucură de control sporit asupra finanțelor proprii, dar și la retrageri de numerar de la bancomatele băncii fără a utiliza cardul (funcționalitatea mCash) sau la un program de cashback dedicat (modulul ShopSmart), cu circa 100 de oferte de cashback de la comercianți din mediul online și offline.
Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: „Aplicația Mobile Banking reprezintă de mai mulți ani un instrument digital central în oferta UniCredit Bank, numeroși clienți alegând deja să o instaleze pentru a putea să realizeze operațiuni bancare de la distanță, din orice loc și în orice moment, beneficiind de funcționalități moderne și oferte speciale în aplicație. Extindem acum disponibilitatea aplicației și pentru utilizatorii de telefoane mobile Huawei, ca parte a strategiei noastre de promovare a digitalizării”.
Clienții care folosesc aplicația Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate* (o oră pe zi în care pot face o operațiune de schimb valutar la curs publicat de BNR) sau +0,3 puncte procentuale față de dobânda standard acordată în sucursală la depozitele în lei la termen constituite prin Mobile Banking. Detalii sunt disponibile în secțiunea Digital de pe website-ul UniCredit Bank.
Aplicația Mobile Banking de la UniCredit Bank nu are în prezent costuri de administrare. Mai multe informații sunt disponibile pe website-ul UniCredit Bank.
Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii
Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii
Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii
CEC Bank anunta o crestere importanta, de 70%, a volumului de credite acordate in 2024 persoanelor fizice pentru investitii imobiliare si alte proiecte personale. Comunicatul CEC Bank: Grupul Financiar CEC... detalii