Aplicatia de mobile Banking George a BCR nu functioneaza in prezent pe telefoanele mobile, ci doar pe web/desktop. Nici platforma de internet/mobile banking pentru companii, Click24 banking, nu se poate utiliza.
Clientii BCR au reclamat in urma cu doua ore (in jurul orei 14) ca aplicatiile nu functioneaza si se plang ca banca nu le raspunde nici la telefon:
“De 2 ore nu merge internet banking”.
“Aplicatia Click24 nu functioneaza nici pe telefon, nici pe web. De ce?”
BCR nu a anuntat incidentul, pana in prezent, si nici nu a rapuns clientilor pe platforma de socializare Facebook.
“Poate iese cineva si ne explica de ce nu ne apar banii din tranzactii si de ce nu functioneaza internet bankingul? Chiar nu se poate sa iesiti in public si va justificati erorile? Sa nu mai spunem ca “toti operatorii dvs. sunt implicati in alte conversatii”. Vrem explicatii!”, s-a plans un client BCR.
“Hello…, mai raspunde cineva la numarul unic *2227? Sun de 35 de minute”.
“De ce nu apare BCR cu un comunicat oficial???”, a intrebat cineva, pe Facebook, in jurul orei 19, cand banca inca nu anuntase problema cu functionarea aplicatiei George.
ACTUALIZARE
In jurul orei 19, aplicatia George functiona din nou, pe telefoanele mobile.
In schimb, aplicatia de internet/mobile banking pentru firme, Click24, nu poate fi accesata nici la aceasta ora (vezi foto).
[1]
“SA VA FIE RUSINE ! Este inadmisibil ca de azi dimineata sa nu pot comunica cu cu banca la care am banii si care imi ia comisioane pentru servicii ….cine a venit cu ideea call centerului sa fie dat afara ! inainte puteai suna la orice sucursala sau agentie si totul se rezolva imediat. ….RUSINE , voi face plangere la protectia consumatorului , sun de 6 ore , am primit promisiuni ca voi fi sunata , dar ce va pasa ….RUSINE , Ce banca ati fost si ce ati ajuns…”, s-a plans un client BCR, pe Facebook.
Click24, aplicatia BCR de internet/mobile banking pentru firme, a revenit la normal in jurul orei 21.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani, propune un set de 10 sfaturi de educație financiară inspirate din tradițiile românești, care poate aduce în prim-plan esența Sărbătorilor de... detalii
BCR si-a anuntat clientii cu privire la tentativele de inselatorie prin intermediul mesajelor primite pe Whatsapp, Telegram, Messenger de la persoane cunoscute, prin care se solicita transferul unei sume de... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la existenta unor tentative de frauda prin intermediul unor telefoane primite de la pretinsi angajati ai bancii: Te rugam sa fii vigilent la fraudele... detalii
Banca Comercială Română a lansat două noi funcționalități în platforma de banking inteligent George - Round Up și Spotlights, menite să le asigure utilizatorilor premisele pentru o viață financiară cât... detalii