AIG Life Asigurări România a început implementarea planului de extindere în regiunea de est şi nord-est a României, se arata intr-un comunicat al companiei. rnrnAstfel, în ultimul trimestru din 2008, compania a deschis trei noi agenţii în oraşele Bacău, Suceava şi Focşani, relansând în acelaşi timp agenţia din Iaşi, care beneficiază de acelaşi program de dezvoltare ca şi noile puncte de lucru. Selecţia oraşelor unde s-au deschis noile agenţii a fost atent analizată, pe baza unor studii demografice şi a climatului economic regional. rnrnAm constatat, aşa după cum am prognozat, că populaţia din aceste zone resimte nevoia de asigurare şi protecţie, în acelaşi timp dispunând de resursele financiare necesare pentru a-şi asigura viaţa şi un nivel de trai constant, fără oscilaţii determinate de evenimente neplăcute. În condiţiile economice instabile din prezent, nevoia de asigurare este ridicată, întrucât presiunea socială în caz de îmbolnăvire, de exemplu, este mai mare. Semnificaţia unui astfel de serviciu financiar creşte în acest context, întrucât în cazul producerii evenimentului asigurat, poliţa de asigurare de viaţă este cel mai lichid instrument, afirmă Theodor Alexandrescu, Director General al AIG Life Asigurări România.rnrnDatorită rezultatelor bune şi a creşterii constante înregistrate de AIG Life România, creştere ce se situează peste nivelul pieţei, extinderea în regiunea de nord-est a ţării este o consecinţă firească a dezvoltării companiei în România. Dacă în 2007 reţeaua proprie a AIG Life era activă în 13 oraşe din ţară, spre sfârşitul anului 2008 acoperirea a fost extinsă la 16 oraşe, pe lângă celelalte forme de distribuţie prin care compania îşi oferă serviciile, precum brokeri independenţi, parteneriate cu instituţii financiare şi vânzări directe de tip corporativ. rnrnPentru susţinerea agenţiilor nou deschise, AIG Life investeşte într-un program amplu de recrutare şi instruire de specialitate, astfel încât noii consultanţi sa fie pregătiţi la standardele companiei şi integraţi echipei de specialişti deja existente. Formarea profesională pentru toţi consultanţii vizează însuşirea cunoştinţelor de specialitate privind structura produselor de asigurare, precum şi deprinderea şi aprofundarea abilităţilor de comunicare necesare interacţiunii cu clienţii. AIG Life face în acest moment o ofertă de recrutare semnificativă pe piaţa muncii, fiind pregătită să absoarbă un număr mare de colaboratori care doresc să îşi construiască o carieră pe termen lung alături de companie. rnrnAvem în prezent peste 1.000 de oameni care ne reprezintă în faţa clienţilor. Dintre aceştia, pentru agenţiile din regiunea de est şi nord-est, am pornit cu un minim de 50 de consultanţi licenţiaţi în fiecare oraş unde am deschis noile agenţii. Considerând modul în care se desfăşoară în acest moment programul, estimăm o capacitate a regiunii de a absorbi mai multe sute de consultanţi, a adăugat Alexandrescu.rnrnCa parte a strategiei consecvente prin care oferă produse cu beneficii garantate, AIG Life se adresează şi pieţei din zona de est şi nord-est cu acest tip de servicii financiare, preluând riscul investiţional al clienţilor. La sfârşitul perioadei contractuale, clienţii primesc o sumă asigurată, precum şi o participare la profit. Recent, oferta companiei a fost extinsă cu produse de asigurare de sănătate. Ca urmare a percepţiei favorabile în rândul clienţilor, asigurările de sănătate sunt disponibile acum şi în cadrul agenţiilor nou lansate. rnrnDespre AIG Life Asigurări RomâniarnrnAIG Life este prezentă pe piaţa din România încă din 1998, astfel încât anul 2008 reprezintă pentru companie momentul aniversării a zece ani de activitate pe această piaţă. Cota de piaţă pe trimestrul III a crescut până la 16,7% , în timp ce compania continuă să deţină prima poziţie în clasamentul asigurătorilor de viaţă care oferă produse cu beneficii garantate. Volumul primelor subscrise în primele trei trimestre din 2008 a ajuns la 220 de milioane de lei, înregistrând o creştere de 49%, iar profitul brut raportat a fost de aproximativ 43 de milioane de lei, însemnând mai mult decât dublu faţă de valoarea profitului înregistrat în aceeaşi perioadă a anului 2007. În viitor, AIG Life va continua politica de extindere şi dezvoltare în beneficiul clienţilor săi.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii