În primele şase luni din 2010, subscrierile companiei au atinsrnvaloarea de 42,3 milioane EURO, faţă de cele 41,6 milioane EUROrnaferente primului semestru din 2009. În monedă naţională, valoarearnprimelor brute subscrise de EUROINS România a înregistrat o evoluţiernconstantă în perioada analizată, în contextul unei scăderi a pieţei de profil.rnrn“Rezultatele obţinute până acum sunt mai mult decât încurajatoare,rnavând în vedere climatul macroeconomic actual şi tendinţele ce sernmanifestă în industria de asigurări”, declară Iulius Alin BUCŞA, DirectorulrnGeneral al EUROINS România.rnrnStrategia companiei pentru anul 2010 s-a axat pe diversificarearnportofoliului, în condiţiile diminuării ponderii asigurărilor de răspundererncivilă auto (RCA), care au scăzut de la 89,3% la mai puţin de 87% din total.rnrn“Ne-am bazat şi pe o creştere a ponderii deţinute de asigurările autornCASCO în portofoliu, de la 8,1% la 9,5%, alături de o dezvoltare intensivă a liniei de asigurări de daune la proprietăţi. Astfel, subscrierile pe acest tip de asigurări au crescut cu 92% în perioada analizată, în mod special datorită clienţilor persoane fizice”, punctează Iulius Alin BUCŞA. rnrnDe asemenea, o creştere de 63% s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor de răspundere civilă.rnÎn ceea ce priveşte despăgubirile acordate, EUROINS România arnplătit în primul semestru daune în valoare de 23,6 milioane EURO, înrncreştere faţă de cele doar 16,3 milioane EURO din acelaşi interval al anului trecut.rnrn“Creşterea volumului de despăgubiri se datorează în principalrnîmbunătăţirii fluxului de plăţi efectuate către clienţii noştri care aveaurnîncheiate poliţe de asigurare RCA, ceea ce demonstrează mai mult decâtrnorice efortul făcut în direcţia îmbunătăţirii calităţii serviciilor pe care lernoferim”, spune Directorul General al EUROINS România.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii